Old friends and new friends.

België, Gingelom

Nationale feestdag vandaag... .
dus eerst via de Delhaize inkopen doen voor onderweg. Mondmasker, ontsmetten van de kar...ontsmetten van de handen bij het buitenkomen...een mens wordt alles gewoon...Alhoewel!
Dan vertrekken we weer op pad voor een kleine 50 km. Vanavond slapen we bij ons fietsmaatje Ivan in Borlo. Filip en Sabrine hebben hier een vierkantshoeve gekocht en zijn er een cohousing project gestart. Ivan is daar nu dus ook vaste bewoner geworden en werkt in de streek. We zijn er met open armen ontvangen midden in een werkdag op de cohousing. We slapen boven Ivan's gedeelte in kamers die dienen voor vrijwilligers. Chris heeft een handje toegestoken bij het maken van een soort trap in de tuin en ik sloot aan bij de kookploeg. Ik heb met vers gerooide aardappelen, frieten gesneden en gebakken voor 8 man en een deel voor de diepvries.
Het uitgebreide vegetarisch menu smaakte heel erg en de integratie in de groep was tof. ' 's Avonds hebben we nog lang nagepraat en gelachen aan het kampvuur met de jeugd. Het was supertof!

Klinkt helemaal jullie ding! 😍 Genieten maar!

Veerle 2020-07-22 10:05:42

het ziet er terug een boeiende en plezierige tocht uit! groetjes aan Chris