De conditie is goed.

Frankrijk, Boiry Notre Dame

Al zijn we deze morgen een halfuurtje later vertrokken, toch schrijven we er weer 92 km bij. We kwamen wel laat aan op de camping, rond 19.00 pas. Maar we hadden evengoed vroeger kunnen stoppen en een gîte genomen hebben. Maar we wisten dat er 17 km verder wel een camping was en we hadden inkopen gedaan om zelf te koken, dus gaf het niet welk uur we aankwamen, en we zagen dat best nog wel zitten. We hebben vandaag een heel gevarieerd parvours gehad: klimmetjes waarbij we toch af en toe onze kleinste versnelling nodig hadden, steile afdalingen, een stuk doorheen een sluikstort, modderigge bospaden waar we in wzre 4x4 stijl doorploeterden.....echt van alles wat!!!
We konden er ook niet naast kijken dat we op de frontroute zijn, oorlogsmonumenten en begraafplaatsen alom.
Als alles goed zit zou ik nu ook een paar foto's moeten kunnen plaatsen en van gisteren ook.
Ik heb me ook bedacht over het thema van de foto vzn de dag...het was toch evident: W O I !!!