A walk in the park.

Verenigd Koninkrijk, Mosborough

Korte of lange mouwen, dat maakt allemaal geen verschil, dus Chris heeft er niks nieuws kunnen uitschudden. Deze morgen dus gezocht naar een programma in de buurt.
Op zo'n 2 km hier vandaan zag ik een Park met eetgelegenheid, tuinen en klein familie museumke: Renishaw Hall and Gardens.
We zijn daar dus naartoe gestapt, en hebben er een dag kunnen vullen, met wandelen en mooie dingen zien.In totaal over de hele dag toch weer zo'n 15 km gestapt.Het was zeer goed van temperatuur onder de oude bomen, want de 2 km terug naar ons hotel vielen het zwaartst uit vanwege bergop en snikheet.

Morgen dus onherroepelijk een lange etappe in het verschiet. We kunnen hier vroeg ontbijten, dus kunnen we al beginnen met een vroege start. Er wordt een serieuze kans op hevig onweer uitgegeven in de namiddag, dus kunnen we in het slechtste geval proberen een stuk met de trein te doen...we zien wel.

Hier is het hopen dat het onweer langs komt.

Oswald 2018-07-26 19:19:07

Veel sterkte voor de etappe en hopelijk blijft het droog