Rustdagje in Monthey.

Zwitserland, Monthey

Deze morgen was het alle hens aan dek, want Marijke, Flora en Nara vertrekken voor hun hike-week van berghut naar berghut langs de "Tour des Dents du Midi". We zetten ze af aan de hut Chindonne, waar ze starten - daar waar wij deze week met Jan naar het kruis wandelden.

Wij plannen een rustige dag: wat opruimen in het appartement waar we voor een week meer plaats zullen hebben; straks wat boodschappen doen en genieten van de airco...Een vlak fietstochtje voorbereiden voor morgen, want onze gids heeft al weer wat in petto voor zaterdag: de Bisse de Savièse, een tocht van een kleine 10 km met 6 hangbruggen en nog meer van die uitdagende stukjes parcours.

Onze klimspiertjes waren aan wat rust toe, om er zaterdag weer tegenaan te kunnen gaan. Maar we kijken er naar uit.

18.30
De meisjes hebben hun eerste etappe met succes afgewerkt. 🥰

Daar ook al airco nodig?

Oswald 2022-07-14 16:19:30

Is toch aangename afkoeling in het dal...als we hoger zitten valt het mee.

Lucienne 2022-07-14 18:38:26

Oooh die hangbruggen wil ik ook es doen! 😍😍