North Coast: Seixal & Sao Vicente 🌊🌿

Portugal, Seixal

Rustig dagske vandaag.
Ik ben wakker geworden in het lichaam van nen 80-jarige die mij zegt da'k had moeten weten dat ne marathon enkel voor ervaren atleten is.

Mijn kuiten zijn net 2 boksballen, en squatten om naar toilet te gaan is dan ook op zijn zachtst gezegd nen challenge 😁😆

Enfin, hebben we ook weer meegemaakt! 😉
Vandaag ist "kalmaandag", en dat komt niks te vroeg 😜

We rijden naar Panoeste, het beste bakkertje en koffiehuis "op den buiten" - welbepaald in Faja da Ovelha. Een koffietje met bijbehorende pastel de nata, brengt ons soelaas tegen de pijn 😄
We zigzaggen door de bergen richting noorden waar volgens de webcams de zon schijnt, and they were not wrong! 🤩

Buiten een stevig windje was het heerlijk toeven op Seixal Beach. Het zwarte zandstrand omgeven door gigantische groene bergen waar watervallen naar beneden storten, maken het geheel alleen maar specialer en doet ons heel erg terug denken aan onze reizen naar Hawaii 😊

We rijden hierna door naar Sao Vicente voor een late lunch. We delen een pizza en bolo do caco 😋 Daarna gaat het naar huis voor een warme douche en dan verder naar Funchal. Ik boekte een massage voor ons bij Holistica Estudio, waar Amelia met haar gouden handen onze zere spieren weer soepel weet te masseren 🥰😉

We eindigen onze avond vlakbij in de Forum Shopping met een speciale koffie. Café Bonbon voor Ives en een Affogato voor mezelf... lekkere snoeperijtjes 😋

Om 21u zijn we weer in ons huisje, tijd om te gaan slapen 😉

Tot morgen!

Ellen & Ives

Laat je maar goe verwennen, me-time! Dat hoort bij vakantie; amai, weer prachtige pictures

Marinaatje 2022-12-13 09:26:46

weer heel mooie foto's Madeira staat hoe langer hoe meer ook op ons lijstjes.