Holbrook - Seligman

Verenigde Staten, Seligman

Deze morgen is het grijs buiten én koud!! Wanneer we in de auto stappen geeft de buitentemperatuur amper 11 graden aan :O we zijn al een beetje aant wennen aan Belgische temperaturen, haha... Ives rijdt na een klein uurtje een stukje over de oude route 66, en ondertussen giet het al met bakken uit de lucht. Onze plannen voor een bezoekje aan Watson Lake vallen dus letterlijk in het water...

Wanneer we bijna in Flagstaff arriveren, passeren we eerst nog de Flagstaff Mall. Aangezien het weer er niet naar is, besluiten we hier maar wat rond te wandelen. We kopen wat leuke spulletjes (weeral) ;) en eten nog iets op de foodcourt. Ives bestelt de ribbekes, en ik neem veiligheidshalve opnieuw rijst en kip.

Vlakbij de foodcourt is een zogenaamde 'barber', Ives heeft goesting om zijn haar te laten bijsnoeien :) wat moet een mens anders met zulk weer? haha... De klanten hier zijn allemaal bling bling gasten met afgezakte broeken en een pimp-car, althans ze zien eruit alsof ze zijn weggelopen uit een clip van 50 Cent :D

Wanneer het Ives zijn beurt is begint hij zenuwen te krijgen, de mannen die hier zijn buitengegaan met - zeg maar geschoren, niet geknipt - haar, die hadden wel heel speciale kapsels, met tekeningen geschoren in hun achterhoofd :) De vriendelijke man vraagt 'wat het moet worden' en Ives vraagt veiligheidshalve om de zijkanten wat bij te werken, maar niet kaal te scheren, haha... Alles gebeurt met de scheermachine, wel 4 verschillende! Ik heb hem nog nooit zolang bij de kapper weten zitten :p En dan NOG eens alles afwerken met een scheermes... De kapper heeft van de bakkebaarden 'icepeaks' gemaakt :) heb ik toch een beetje een 'pimp' bij ;) LOL

We hadden in eerste instantie nog geen hotel vastgelegd, maar na opzoekwerk gisterenavond besloten we ergens ter hoogte van de Route 66 te gaan slapen, en zo kwamen we uit bij Stagecoach 66 Motel in Seligman.

Wanneer we arriveren in Seligman ben ik helemaal witgetrokken, voel me doodziek en leeg... Mijn 3 immodiums van vandaag hebben voor geen meter geholpen en ik heb gewoon heel veel pijn.

Wat dus resulteert in een vroeg-naar-bed avondje, en ik kan alleen maar hopen dat het snel weer betert. Maar t was toch een fijne, rustige dag vandaag :)