Jackson - Torrey

Verenigde Staten, Torrey

‘t Is 8u als we klaar staan om onze trip vandaag verder te zetten naar de staat Utah :)

Eerst nog even shoppen bij Albertsons, waar onze ogen weer groter zijn dan onze buik haha… Daarna verder door via Salt Lake City naar Torrey, zonder stoppen komt de reistijd op ongeveer 9u… ik weet het, een lange dag, maar het kon niet anders… dat heb je nu eenmaal als je beperkt zit met 3 weken en grote afstanden in de United States!

Enfin, we zijn erop voorzien en zijn klaar voor de rit! Ik had gelezen dat in Salt Lake City een kopermijn was, en dat leek me wel leuk en interessant om te bezoeken! Maar toen we van de staat Wyoming heel even door Idaho reden (richting Utah) viel ik even in slaap… nog vrij moe van die vroege morgen van gisteren met de zonsopgang natuurlijk ;)

DUS… om een lang verhaal kort te maken… ik werd een uur later wakker en bleek dus dat Ives een heel eind rechtdoor had gereden!! Bwaaaaaaahhhh… shit he! Da heb je nou als je copiloot in slaap valt, haha… we waren dus gewoon een rondje gereden, en terug in de staat Wyoming, grmbl…

Enfin, we zijn dus een uur in vertraging en dat komt nou niet bepaald uit :-s

In Salt Lake City is het superdruk, en we zoeken naar de kopermijn… tot we eindelijk de bestemming vinden, omstreeks 16u! We blijven 45 min. plakken en rijden dan door met een pitstop bij Panda Express, een lekkere fastfood waar je noodles of rijst kan combineren met allerlei andere chinese kippetjes/groentjes… smaakt wel na al die uren rijden :)

Nu nog 4uur rijden naar Torrey…. pfffff… we weten nu al dat het donker gaat zijn als we arriveren, en das ni echt tof, want das NOG vermoeiender! En ja hoor, rond 20u is het pikkedonker en zitten we daar met zn 2 te pieren in den donkere, af en toe tegenliggers met grote lichten aan… grmbl… :(

We hebben tot 2x toe bijna een hertje omver geknald! Erg voor het dier, maar natuurlijk ook wel voor onze auto!!

Om half 10 checken we dan eindelijk in in ons motel. Alweer heel proper, supergroot, maar ook weer maar voor één nacht, dus veel tijd spendeer je hier niet ;)