Key West

Verenigde Staten, key west

Here we are again!! geeuw

Vanochtend wisten we niet goed wat te doen met onze dag… 't is weer vrij heet en eigenlijk zijn de afstanden hier niet groot om alles te voet te doen, maar zelfs tot aan de parking van den auto lopen is er teveel aan…

Vanavond stond al gepland dat we een biplane ride zouden doen over Key West, en daar zien we al behoorlijk naar uit! Woohoo :-p

Dus, we gaan vanochtend naar Fort Zachary State Park, kan je met de wagen parkeren en dat is mooi meegenomen. Je betaalt er 7$ entree, in tegenstelling tot de public beaches. MAAR het is er mooier, met bomen, en uiteraard ook het Fort dat je kan bezoeken.

Vraag me niet hoe het Fort eruit ziet, want naar het strand wandelen was al genoeg en ik was al blij dat ik tot aan het "warme" zeewater kon wandelen om mijnen teen af te koelen. Het is bij wijlen toch jammer dat het zo heet is buiten, anders zouden we zeker meer gezien hebben, maar nu schiet het er vaak echt over.

Nu, the beach is clean, alleen liggen er allemaal rotsen in het water als je in zee loopt, snorkelaars zijn er veeltallig dus ik vermoed dat er wel wat te zien is onder water.

We relaxen wat, eten iets… zien ook een biplane overvliegen, degene waar wij straks ook het luchtruim mee onveilig gaan maken :-p en voor de rest is het voornamelijk luieren, people watching ;)

We rijden naar de Publix, want het is den Ives zn vieruurtje… Cheesecake Time! haha… Ik neem een bevrozen mango ijsje, het is véél te warm voor taart!! :-s

Om half 5 zijn we ter plaatse om op te stijgen met de biplane, een vliegtuigje uit 1941. Met 2 samengeknepen op de voorste bank, en de piloot achter ons, wapperend met de haren vanonder ne geweldige helm genieten we van de skyviews… we feel like birds!!!!

Man man… je voelt je zo vrij, maar ook zo nietig in die werelds OPEN lucht… heerlijk!! :)

Daarna houden we nog een happy hour (free in de B&B) is ook leuk om zo de andere gasten van het hotel te leren kennen.

We vinden het jammer dat we morgenvroeg Key West moeten verlaten… maar we hebben hier echt fantastische momenten beleefd tot hiertoe… Morgen gaat het naar Miami! :)

Bij deze dus: see you tomorrow in Miami!