Rondje Westkust Maui

Verenigde Staten, Hawaï

De jetlag begint eindelijk in te korten! :D

Ik kijk even buiten naar het weer en check de buienradar om 7u deze ochtend. We besluiten om een rondje westkust te doen van Lahaina naar Wailuku.
Niets nieuws voor ons, maar we doen hem deze keer wel tégen de klok in. Het zonnetje schijnt EINDELIJK en we halen het dak van de jeep (zoveel leuker).

Onze eerste stop = ontbijt bij Leoda's. We eten een toast met avocado en een gepocheerd eitje. We nemen nog een minitaartje mee met kokosnootcreme :p

Onderweg hebben we prachtige vergezichten, blue skies en veeeeeel groen! We houden halt bij Iao Valley State Park en betalen er 5 dollar parking. Een prachtige vallei, groen, groener groenst! En je kan hier gewoon doorwandelen via de daarvoor voorziene paadjes.

Erna is het tijd voor een late lunch. Die nemen we bij de allerlekkerste foodtruck van Maui: Geste Shrimp :)
Onvoorstelbaar lekker! We nemen allebei de spicy shrimp en smossen er op los in onze kartonnen doosjes naast de weg :D Vingers aflikken inclusief :p

Na ons eetfestijn, rijden we naar The Mill House voor happy hour. Ik bestel een lekkere zure cocktail en Ives een Ginger Ale. Onder de brandende zon genieten we van ons verkoelende drankje.

Daarna gaat het huiswaarts naar Kihei, het is genoeg geweest voor vandaag. Douche in en klaar om naar dromenland te reizen!