"Count the memories, not the calories" ๐Ÿ˜œ๐Ÿ—๐Ÿฒ๐Ÿ•๐ŸฅŸ๐Ÿง๐Ÿน๐Ÿธ

Indonesiรซ, Canggu

Voila, en daarmee eindigt onze fantastische reis. We hebben oh zo genoten ๐Ÿ˜

Ook op deze laatste dag hebben we veel lekkers gegeten, gezwommen en wat rondgekoerst op onze Scoopy ๐Ÿ˜

Deze ochtend zijn we gestart met een ontbijtje bij Motion Café. Het is moeilijk kiezen wanneer alles lekker is ๐Ÿ˜† We gaan voor een chiapudding met fruit, toast met avocado, feta en ei, én (jawel!) de banana oatmeal pancakes met hartjesfruit ๐Ÿ˜‹

Ik ga het eten alvast missen hier โค

We rijden nog tot Berawa Beach, waar ze met riet een gigantische octopus in elkaar hebben geknutseld. Daarna stoppen we nog bij Love Anchor, een toeristendorp vol met souvenirs. We zetten het er vrijwel snel op een lopen aangezien de winkeliers je bijna smeken iets te kopen.

Het is bijna middag, tijd om die laatste Balinese zonnestraaltjes nog mee te pakken aan ons zwembad ๐Ÿ˜

Zo rond 16u douchen we ons en rijden we naar Seminyak. Nog een badplaats, op ongeveer een halfuur rijden. Hier hebben we een massage geboekt om 19u. Dat geeft ons nog tijd om vooraf iets te eten ๐Ÿ˜‹ (what else??) ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ives kiest de Go Wild Hogs eruit, omdat ze vooraan op straat ribbekes staan te bbq-en ๐Ÿ˜„ en het ruikt lekker!

We bestellen elks een rack met green mango salad. Mmmmm... smaakt weeral!

De massage is net om de hoek, bij Putri Bali Massage. We hebben ons nog eens goed onder handen laten nemen ๐Ÿ˜‰ zo zijn we helemaal losgekneed vooraleer morgen het vliegtuig op te stappen ๐Ÿ˜„

De afgelopen weken zijn echt voorbijgevlogen, maar weer wel een mooie herinnering erbij โค

Tot in België! ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘‹
Ellen & Ives

waaaaaaw: more food !!!

Paul 2019-06-28 19:55:45

keiferm die octopus, beetje groot voor in onze hof. ik kan het goe geloven dat jullie Bali gaan missen, ik mis het na 5 jaar nog altijd. Heb weer genoten van jullie verhalen, de prachtige foto's....Op naar jullie volgende reisxxx Have a safe flight xxx

marinaatje 2019-06-28 21:54:01

geniet van de laatste momenten en op naar het volgende avontuur!!!! xxx

Pascale 2019-06-29 12:42:53

Prachtige reis ๐Ÿฅฐ heb er zelf ook van genoten ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ

Martine 2019-06-30 17:47:17

Hรฉ Ellen en Yves, genoten van de eerste tot de laatste dag van jouw prachtige fotokes en reisverslagen, 't was weer genieten om ze te lezen en ik kreeg er instant honger van. Ik kijk al uit naar de volgende reis van jullie. Grtjes