Nusa Lembongan - Seminyak

Indonesië, Villa Kamboja

Gooodmorning! :)

Om 9u zijn we wakker vandaag, want we checkenuit en willen graag nog een lekker ontbijtje. We laden dus alles in en zijn rond een uur of 10 beneden, waar we verder wakker worden onder een balé… mmmm :) Een hutje voor 2 met een tafeltje onder, zicht op de zee én lekker ontbijtje. What more can you wish for?

We bestellen een banana-pancake, worden we heel blij van :p
Daarna is het tijd om uit te checken en weer aan boord te gaan van de Scoot. Op amper een halfuurtje varen zijn we weer terug op vasteland Bali.
Een chauffeur van de Scoot brengt ons met zijn taxi naar Seminyak, waar we inchecken in ons laatste hotel. We willen echt nog niet naar huis!

De rest van de middag hebben we niks anders gedaan dan geshopt en gewandeld, en 's avonds zijn we nog lekker gaan eten bij KuDeTa, beetje fusion kitchen en upscale ook. Ik denk dat dit ons duurste diner was van de trip, 120 euro voor 2 gangen en een glaasje wijn. Maar we mogen niet klagen want alles was heerlijk!

Bij terugkomst aan de villa stond er een chocoladetaartje op de kamer met een rode roos erbij: Congratulations on your honeymoon!
Hihi... wat een leuke afsluiter van de avond!