Miami Beach

Verenigde Staten, Miami Beach

Wat een verschil! Zaaaaaaaaaaaalig bed :p we hebben geslapen als een blok :)) Ik durf het bijna zelfs niet zeggen, maar wel tot 12u vanmiddag!! :-D We zijn wat slaap aant inhalen denk ik ;) Maar das niet zo erg, want buiten ziet het er maar grijs uit :( Koud is het niet, maar wel vochtig weertje...

Ik heb dan ook niet zoveel te vertellen over vandaag, we zijn namelijk gaan shoppen in de Aventura Mall, hebben daar wel rondgelopen tot 21u!! (den Ives wil de komende maanden dus gene winkel meer zien, haha :)) We zijn wat gaan eten bij Bella Luna, Italiaanse resto, maar zijn allebei op dieet :p en we hebben braafjes een slaatje genomen, om daarna toch nog een tiramisu te delen ;) LOL (karakter noemen ze dat!)

's Avonds hebben we de koffers gemaakt, een héél werkje... ik wil dat liever niet morgen hoeven doen op onze laatste dag, dus ben blij als dat klaar is :) Daarna is het sleeping time, want het is weeral 1u00 als we ons bedje in duiken. Time travels fast!

Morgen nog een laatste dagje in Fort Lauderdale, aan het strand, maar niet zo ver van de luchthaven... we zijn benieuwd naar het weer, want vandaag heeft het een ganse dag gesmost :(

Have a good night everyone & see you tomorrow,