Back to Miami!

Verenigde Staten, Miami

We slapen met de gordijnen open, dus het is niet moeilijk om dan wakker te worden omstreeks 7u :) Véél wind gehad vannacht, en veel geschommel ook... doet raar als je de gang van de kamers naar boven en beneden ziet wippen :p Het belooft vandaag bewolkt te worden, bij 23 graden. Zo staat in het pamfletje dat je hier elke vooravond krijgt op de kamer.

We maken ons klaar voor het ontbijt, maar horen door de speakers (ook in de kamer) dat het bezoek aan het eiland onmogelijk is; teveel wind :( de tender gaat er met deze wind niet geraken, dus de kapitein beslist van verder door te varen en op zee te blijven. Met andere woorden: geen snorkeltrip vandaag en den boot: BOMVOL volk :-s

Enfin, we maken er dan maar het beste van! Ontbijtje heeft weeral gesmaakt! Bruine bookes met gerookte zalm en ajuin, mmmmmmmmmmm.... I like! :p Strak windje en het is eigenlijk best wel koud met die wind, dus we gaan terug naar ons privé terrasje. Lezen nog wat, slapen een beetje... Tja, veel heb ik vandaag eigenlijk niet toe te voegen. Het was een vrij tamme dag vandaag, eigenlijk een echte NIKS dag :)

We zijn rond de middag wel even gaan kijken aan het zwembad, maar t was een ramp, geen enkele stoel was nog vrij, t was gelijk sardientjes in een doos... Natuurlijk heb je er de sfeer wel met een bandje enzo... maar ik hou gewoon ni van die mega-drukte. We zetten ons aan de rand van het zwembad en ze compenseren de namiddag met free cocktails, dus we profiteren mee, maar na de 5e cocktail (veel alcohol zit er natuurlijk niet in ;) heb je zo'n plakmond en begint het ook een beetje tegen te steken.

We zitten dus terug op onze kamer, maar de zon op het terras is ook weg, en we houden dan maar een in-house siesta ;) De koffers moeten toch gepakt staan op de gang vanavond, dus je moet kleding voorzien voor morgenvroeg van de boot te stappen. Gezien de ruimte in de kamer niet groot is, is er hier een redelijk bommeke ontploft de afgelopen dagen ;)

Morgen is de cruise al voorbij, maar dat is niet echt jammer. Het was zeker een leuke ervaring, maar past eerder bij iemand die zot is van all-inclusive resort faciliteiten met entertainment, en das niet zo ons ding, maar we hebben het eens meegemaakt op een korte termijn, dus op dat vlak is het wel ideaal :)

We eten vanavond opnieuw van het buffet, keuze aan overvloed, en duiken daarna ons nestje in. Morgen kunnen we van het schip en gaan we terug op ons ééntje op verkenning! We kijken er al naar uit!