Hesperia - Malibu

Verenigde Staten, Malibu

Vanochtend staat de wekker om 8u, we gaan namelijk ontbijten met John & Dolores. John is al enkele jaren met pensioen, Dolores heeft een halve dag vrijgenomen van school. We drinken een sapje, ik eet een banaan... what's new :) LOL Kwestie van een bodem te leggen, ik heb geen last meer gehad van de ravioli van gisteren, dus das al goed nieuws!

Vlakbij het huis van John & Dolores is een ontbijtplek genaamd Molly Browns, lijkt eerder iets familialer te zijn dan een keten zoals de Denny's. Al zijn de porties - zien we - minstens even groot dan ergens anders, haha... John en Dolores kiezen voor de omelet, ik neem scrambled eggs met een toasted bagle, en Ives kiest voor de pancakes.

We zitten er 2 uurtjes wat bij te praten, en ook de Black Dick blijft naar boven komen, dat gaat hem nog lang achtervolgen, haha... :))) Na ons (veel te grote) ontbijt rijden we opnieuw naar huis, zetten ons nog een uurtje op het terras en nemen de groepsfoto in de tuin, zoals altijd ;) Daarna nemen we afscheid en we beloven van zeker terug te komen.

Ontario Mills is volgens Dolores echt wel de moeite om te stoppen (shopping mall) dus dat doen we. Maar in de mall krijgt Ives last van evenwichtsstoornissen, héél raar! Wat is dat nu toch met ons?? Ik ben aan de beterhand, nu is het Ives zijn beurt weer :) We zijn dus niet langer dan een halfuurtje gebleven en ik heb dan gereden tot Malibu. Het verkeer was redelijk druk rond LA, dus we hebben er toch nog een dikke 2 uur over gereden.

Ives heeft geslapen in de auto tot Malibu. Ik ben nog even gestopt bij de supermarkt daar, aangezien we waarschijnlijk toch niet uit eten gaan is het misschien beter van wat eten te kopen in de supermarkt. Albertsons is een supermooie supermarkt, ze hebben zelfs een aparte sushi afdeling. We beslissen van sushi te kopen, en dat in de bnb op te eten.

Wanneer we arriveren bij de airbnb staat er een mevrouw in de tuin te bellen, ze komt ons tegemoet en blijkt dat ze de eigenares niet is, maar dat ze ook hier verblijft (ze is een vriendin in nood, er is iets mis met haar appartement). We vinden haar een heel rare... ze kan niet op haar woorden komen en ze staart ons soms aan alsof we van Mars komen :)

Gelukkig reflecteert dat niet op de eigenares, Karen is een heel lieve vrouw. Ze is een weduwe en leeft nu in dit grote huis alleen met 2 honden, Stella en Ihop. Haar zoon en dochter wonen ook nog thuis op haar vraag sinds haar man is gestorven. Chase hebben we een uurtje later ontmoet, haar zoon, supertoffe kerel :)

We drinken in de keuken nog een glaasje wijn en eten onze sushi. Ives voelt zich inmiddels beter, geen idee wat het was... hopen dat het morgen helemaal voorbij is!

Wederom een toffe locatie hier in de Malibu Hills, vlakbij het strand, superrustig... morgen gaan we de kust verkennen tot Solvang! Het is gewoon nog 3 dagen KEI hard genieten!! :))