Florence - Phoenix

Verenigde Staten, Phoenix

Vanmorgen weer vroeg uit de veren, we zijn op weg naar de Tucson Pima and Air Museum. Hier worden alle afgeschreven vliegtuigen bewaard, ook die van o.a. wereldoorlog I & II.

We doen eerst de wandeling door de 4 verschillende hangars en proberen het met deze hitte ook een beetje buiten tussen de airplanes uit te houden we nemen een heel deel foto’s en gaan dan naar de hangar waar de trolley-tour vertrekt.

We maken kennis met Bill, gepensioneerde piloot die dus nu de tour doet met toeristen, op vrijwillige basis. Goed bedoeld hoor, maar hij brabbelt zo een eind door over den oorlog, dat ik het wel gehad heb met deze hete temperatuur, buiten met de trolley… pffffff… ik val bijna in slaap en eindelijk anderhalf uur later zit de tour erop! haha :))

Ik vond het wel leuk om er rond te lopen en te kijken, maar de info over elk vliegtuigje dat er stond en den oorlog was wel redelijk saai in feite. Maja, we hebben het weeral gehad :)

Shopping time!! t’ Is hier summer-clearance, dus heel veel spullen gaan hier de deur uit met 70% korting :)) maar veel hebben we nog niet gekocht… we zien vaak in elke shopping dezelfde winkels met dezelfde spullen dus we zien wel.

Morgen is een full-day shoppen, en zwembadje liggen dus we gaan niet teveel uitsteken...

Het was weer een supervakantie… en eerlijk gezegd ga ik nog niet graag naar huis, maar ja, aan alle mooie liedjes komt een einde, en we plannen gewoon weer een nieuwe vakantie binnenkort!

We vonden het allebei heel leuk jullie reacties te lezen :)