Buikgriep 2.0 @ChiangDao

Thailand, Chiang Mai

Oh my... net wanneer je denkt dat een verkoudheid rot is op vakantie, word je nog snel effe getrakteerd op een darmparasietje 🙄

Ik heb alle hoeken van de badkamer gezien, en not in a good way 🙈

Nee serieus, ik heb afgezien. Om 4u 's nachts begon het... overgeven, diarree... en dat ieder half uur, tot 14u!

Ik was leeg, niet in staat om mij te verplaatsen naar Chiang Mai, laat staan op de moto! We hebben dus onze nachten weer gewisseld en ik heb een ganse dag in bed gelegen met koorts. Fijn is anders.

Ondertussen zijn we meer dan 48u later en de buikpijn is zo goed als weg, maar eten lukt nog niet. Daar waar de voorgaande dagen de thaise curry's heerlijk roken, word ik er nu haast groen van! 🤢

Een toastje met confituur heb ik zonet gegeten, en dat blijft er gelukkig in. De mensen van de logies waren superlief. Volgens mij moeten ze gedacht hebben dat er een varken werd geslacht, de nacht van mijn kotsepisode 🙈

Zo 5 hutjes naast mekaar in een tuin met flinterdunne wanden. I'm sorry... i couldn't help myself 🤷‍♀️

Hebben we ook weer overleefd.
Deze morgen van de eigenares hier charchoal pilletjes gekregen. Zou moeten helpen, dus fingers crossed 🤞

Ondertussen zijn we weer in ons eerste hotel in Chiang Mai, daar waar we onze bagage hebben achtergelaten. Even relaxen nu bij het zwembad, en morgenmiddag naar Phuket voor de laatste 4 dagen.

Sawadee Ka! 🙏
Ellen en Ives

Maar aleeeee :) ik hoor het je zo vertellen!

Sharon 2018-12-09 10:24:18

Gelukkig is het al wat beter.Denk aan de zonnige uurtjes en mooie momenten die jullie vorige week al beleefd hebben.Geniet nog enkele dagen ,spoedig herstel en tot binnenkort.andre en jetty

jetty 2018-12-09 12:15:32

oei oei...... diarree, maar, gelukkig weeral beter: ken je de leuze: peel it, boil it, cook it, or forget it

Paul 2018-12-09 12:51:29

Ben heel blij voor je dat dit voorbij is. Moet afschuwelijk zijn, buikgriep op vakantie 😩. X