1655 miles from Brussels to Funchal ✈

Portugal, Funchal

Vandaag is het eindelijk zover! Weer een tripje naar Madeira en we kijken er enorm naar uit 🥰

Onze vlucht gaat pas om 16u, dus we hebben nog wat tijd om in te pakken zodat we finaal de deur achter ons toe trekken kort na de middag.

Je voelt dat het al wat drukker is op de luchthaven, maar alles gaat supervlotjes, zowel bij check-in als de douane. Om 16u stipt gaan we de lucht in en rond 20u arriveren we al op Madeirense bodem 😁👌

Ondanks dat het zo laat is voelt de temperatuur wat killig en grijs, en zo is het volgens Magda en Dirk al enkele weken. Het kan ons blije gevoel niet verstoren want we zijn superblij om weer hier te zijn 😍

Dirk pikt ons op aan de luchthaven en het is meer dan tof om weer bekende gezichten te zien 🤗 We zijn uitgenodigd voor een gezellig aperitief en Magda maakte haar specialiteit: steak tartaar met sla en homemade frietjes 😋 mmmmm dat smaakt!

We praten wat bij en voor we het weten haalt de tijd ons in, het is al middernacht door 🙈 Gelukkig is ons hotel op amper 800m rijden. Om half 1 checken we in bij het Next by Savoy hotel in de baai van Funchal.

Morgenvroeg nemen we hier vlakbij de ferry naar Porto Santo, dus dat betekent: vroeg opstaan. Chance dat dat jong geweld dat nog aankan 😜😂😂

Warme douche en bed in!

Tot morgen,
Ellen & Ives

ben wel eens benieuwd hoelang dat dit JONG geweld gaat stand houden (allee,ik geloof er wel in hoor) groetjes van ons (pa en ma)

andre 2022-05-28 09:42:23

Welkom aan de Madeira lovers. Mooie en “vruchtbare” vakantie !

Dirk 2022-05-28 09:58:26

Leuk dat alles zo vlot verlopen is en jullie al snel voet konden zetten op Madeira , wat ondertussen jullie 2 de verblijf aan het worden is. Heb een leuke tijd samen en ja vroeg opstaan hoort daar bij.

Chris 2022-05-28 10:05:24

Maak er een vruchtbare vacantie van en succes in je zoektocht naar schatten!

Magda 2022-05-28 10:10:40

waaaaw.....tof...... benieuwd voor het verslag van Porto Santo groetjes

Paul en Christiane 2022-05-28 10:12:04

Ben benieuwd naar de nieuwe reisverhalen! Maak er een mooie relaxte vakantie van. Dikke knuffel 😘😘

Juanita 2022-05-28 11:29:47

Ben al benieuwd naar de prachtige foto's en leuke verhalen. Hopelijk zijn de kleine kwaaltjes vlug beter zodat jullie er kunnen invliegen. Voorzichtig héxxx

Marinaatje 2022-05-28 14:08:41

Geniet keihard!!! Xx

Sharon 2022-05-28 21:30:01

Genieten maar lieverds!! 💕

Katleen 2022-05-28 22:55:15

Geniet nog van de rust, want wij komen er aan 🤣🤣😘😘