Koh Tao

Thailand, Ko Tao

Vandaag was een luilekkerdagje, we hebben lekker lang geslapen weeral tot 12u!! Veel hebben we dus niet te vertellen vandaag... buiten het feit dat we bijna letterlijk van ons bed in onze private pool zijn gerold ;)

Tegen 16u was het welletjes en hebben we na een verfrissende douche onze Mr Bear gebeld om ons op te pikken aan de villa en ons naar beneden te brengen, naar Sairee Beach. We wandelen naar Fizz Beachlounge, the place to be om de zonsondergang te bewonderen onder het genot van een heerlijke cocktail en een lekker hapje of diner.
We bestellen een Gin Fizz en een Cosmopolitan, mmmm... zo zalig! Daarbij nemen we ook wat apero-hapjes; vishapjes met een lemon mayonaise en calamari met ailoi. Onze opvolgers zijn 2 crispy fishburgers met frietjes, eens wat anders dan rijst! :p

't was echt een memorabel avondje met een prachtige zonsondergang! Nog van dat! ;)

We nemen nog een snelle dip in het donker in onze pool voor we slapen gaan, want inmiddels zijn we weer drijfnat int zweet van de hitte hier... en in onze badkamer verschuilt zich een mega spider!! Dus for now: it's going to be the swimming pool to cool down :D

Klaar voor bed en weer tot morgen!