Denpasar - Brussels

België, Zaventem

Het is nog maar half zeven wanneer ik wakker word. Ik besluit alvast het grotendeel van de koffers in te pakken, zodat we deze voormiddag nog wat van de zon kunnen genieten :) Om 10u hebben we onze laatste massage, dus we liggen nog een uurtje vooraf in de zon te draaien en n beetje in het zwembad plonsen... heerlijk!

Daarna krijgen we samen onze body-massage en keren we weer terug naar ons zonnedek. Mmmmm...
Je probeert gewoon die laatste zonnestralen op te doen, want je weet dat het straks voorbij is :(

Vakantie is toch zo verdomd snel om! Maar ach, we hebben al voor mekaar gekregen van een late check-out te krijgen ipv 12u wordt het nu 14u, dus dat is wel meegenomen! ;) Om half 2 nemen we nog snel een douche en lunchen we nog in het restaurant van het hotel. Kwestie van niet teveel meer rond te rennen, het is hier bloedheet, dus je staat hier snel weer in het zweet ;)

Om half 4 worden we weggebracht met een taxi van het hotel, alles verloopt erg vlot. Vlucht was prima, ware het niet dat ik een beetje ziek was tijdens het eerste deel van de vlucht :( ik weet echt niet aan wat het lag, maar laat ons zeggen dat alles wat er ingegaan was er ook weer uitgekomen is...

Ondertussen zijn we veilig thuis. Bali was een supermooie bestemming, iets heel anders dan onze vorige reis uiteraard. De hotels zijn prachtig, de mensen zijn enorm gastvrij. Het eten is veel, lekker en goedkoop! We kunnen het alleen maar aanraden :)