Dag 9 Maasroute 37 km

Nederland, Vlierden

Vandaag een korte route van Venlo naar Vlierden, want ik heb met Ria afgesproken bij haar aan te gaan. Gezien de afstand naar Driebergen is dat niet in een dag eigenlijk te doen, dat ik kan bij Ria overnachten en fiets morgen naar Driebergen waar Wietske is en mijn auto staat. Veel is er vandaag niet te melden alleen dat ik dit een keer eerder deed toen ik Rondje Nederland fietste. De route loopt door Liessel en daar woont Antoon van de Cycle2Explore fietstochten waardoor ik Ria en Hanny heb leren kennen en de nodige tochten samen gemaakt hebben. Ben bij Antoon op bezoek geweest en dat stelde hij zeer op prijs. Natuurlijk hebben we wat herinneringen opgehaald en over mijn tochten met Ria en Hanny gesproken, waarvan hij wel op de hoogte was. Het was verder een aangename ontmoeting die ik bij hem had. Het is daarna niet ver meer naar Vlierden waar Ria mij hartelijk ontving en de slaapgelegenheid had klaargemaakt. Vandaag geen foto’s van onderweg want het waren allemaal bomen en dan zie je het bos niet meer. De wind was hard vanuit het Zuiden en dan kan de ondersteuning wel even aan soms. Hartelijke grotaan mijn lezers en Oant moarn.