Dag 02 Lutherstedenreis 111 km

Duitsland, Vreden

Regen, buien, guur wat je ook nog meer van deze dag kunt zeggen dat het nat was. Om negen uur heb ik de deur bij Hennie en Frans achter me dicht getrokken. Zij waren beide al op pad, Frans naar Zutphen om op hun tweede kleinkind te passen en Hennie om acht uur naar haar werk. Het leek eerst best aardig met zelfs een waterig zonnetje, maar voor De Wijk al een dikke bui. Schuilen en dan weer verder fietsen in de regen tot Balkbrug. In de supermarkt deed het koffiezetapparaat het niet en er was geen café of zo, dan na wat wachten maar weer verder tot een Rustpunt. Daar koffie met appeltaart, want dat had ik wel verdiend, dacht ik na nog maar 40 km. Het tweede bakje bood de vrouw mij aan en ben maar gaan puzzelen, tot twee uur toen knapte het wat op. Een foto van de brug in Vroomshoop en een bij de grens naar Duitsland. In Vreden waren ze bij de B&B niet thuis en het andere adres bleek geen pension te zijn. Het hotel zat vol en moest anders zes km terug fietsen, dan maar een adres Vodf opgezocht en kon daar gelukkig terecht, vlakbij is een pizzeria waar ik wat eet, een pizza met spargel, het heeft me heerlijk gesmaakt.