Thuis

Nederland, Ferwerderadiel

We zijn weer thuis, de vlucht van Rome naar Schiphol verliep prima met een kwartier vertraging, maar dat is maar een peanut, bij andere vluchten vergeleken. Vanmorgen om zeven uur stonden de taxi's bij de camping klaar en brachten Antoon en Ronnie ons naar het vliegveld. De rit leek wel op een dollemansrit zo reed de chauffeur ons hard van de ene naar de andere baan dat je wel ervaren moet zijn en de weg kennen om zulke kunststukjes uit te halen, maar we kwamen wel veilig aan en ruim op tijd. Voor een broodje en koffie moesten we wel zoeken, maar gelukte wel. Onze plaatsen waren helemaal achter in het vliegtuig en dat we als groep 2 naar binnen konden was ons niet echt duidelijk gemaakt, maar wel steeds omgeroepen. De landing op de Polderbaan ging perfect en dan moet er nog een heel eind getaxied worden. We namen afscheid van elkaar met een heel goed gevoel dat we een prachtige fietstocht met elkaar gemaakt hadden en hadden gister bij het afscheidsdiner Antoon, Rinnie en Gerard al bedankt voor de geslaagde reis en verzorging. Wietske haalde mijn op van Leeuwarden en anderen werden op Schiphol opgehaald, waar de broer van Hanny mij nog de hand drukte. Ik ben weer in Blije en kan vannacht weer op eigen bed slapen. Oant sjen en groeten van mij ook voor de lezers van dit blog.

Welkom thuis Ellert, Groet, Agnes Kuipers

Agnes Kuipers 2018-09-19 19:50:48

Nogmaals Ellert,hartelijk dank voor de indrukwekkende en geestige verhalen en foto's. Fijn te lezen,dat de thuisreis goed is verlopen en genieten jullie vannacht weer van het eigen bed. Hartelijke groeten.