Naar Rome dag 14 99 km

Oostenrijk, Prutz

We moesten in de regen vanmorgen de bedden opruimen en de tent afbreken en zo vertrokken we naar Mittenwald. Daar kregen we de eerste klim naar de grens met Oostenrijk. Vanaf Serfaus hebben we in de regen gereden tot de Bucher hoge, dat nog een behoorlijke klim was tot 1256 m, maar dan gaat het 500 m naar beneden naar Telfs en wordt het zelfs wat warmer, maar dat is maar tijdelijk want later krijgen we weer een bui. We kunnen onze lunch wel op een bankje opeten, en dan gaat het verder naar Imst dat we wel rechts laten liggen. Hiervandaan rijden we door de kloof waar de Inn door stroomt en groepen aan het raften zijn in de kolkende stroom. Het fietspad loopt hoofdzakelijk langs de rivier, dan weer verhard en onverhard met allerlei klimmetjes en dalingen. Bij Imst kregen we de laatste bui en zijn op het stationsperron gaan schuilen. Dan was het nog een flinke rit naar Landeck, waar we een terras wat genuttigd hebben. Vanaf Landeck gaat het fietspad nog weer langs de woeste Inn en was aardig op en neer. We waren blij bij de camping aan te komen en de benen rust te gunnen. Wat ons morgen te wachten staat is ook niet niks, want er wordt ook regen verwacht. Sloep lekker allemaal.

Hallo Ellert Wat mooi de foto's.Het komt mij bekend voor langs de Inn Zijn net weer thuis van de fietstocht langs de Inn Geweldig .Ik wens je nog een goede reis Je doet het erg goed. Gr.Corry

Corry 2018-08-30 22:06:43

Groot respect voor jullie. Mooie landschappen om jullie heen, maar dan elke keer weer die regen!