Rome dag 33

Italië, Rome

De laatste dag op de camping en in Rome, morgenochtend gaan we om zeven uur met de taxi's naar het vliegveld en vliegen om 10.00 uur. Vandaag heeft ieder gedaan wat hem of haar goeddunkt. Naar de stad of zwemmen of niets doen en de dozen klaarmaken voor verzending. De dozen zijn groot genoeg om alles in te doen en je spullen weer thuis te krijgen. Enkelen en ik zijn nog naar de stad gegaan, ik was dit keer alleen om wat in de stad te neuzen en heb de Engelen burcht bezocht. In de stad viel een regenbuitje maar had er weinig last van. Heb wel nog enkele kerken bezocht, want om de honderd meter is er wel een. Terug met de trein en op de goede halte uitgestapt weer terug op de camping, lekker rustig zitten en wachten op zeven uur om met elkaar uit eten te gaan. Morgen ochtend staan om zeven uur staan de taxi's klaar om ons naar het vliegveld te brengen en we vliegen dan om 10.00 uur naar Schiphol.

Hoi Ellert Fijn dat alles goed verlopen is. Je hebt het allemaal goed gedaan .gefeliciteerd daarmee GEWELDIG wat een prestatie Ik wens je morgen een goede reis en dan ook weer fijn thuis bij Wietske.

Corry 2018-09-18 18:19:27

Ellert bedankt voor alle verslagen en mooie foto's van jullie fietstocht. Morgen een goede reis terug naar Nederland ( Friesland )

Corrie en Kobus Kroon 2018-09-18 19:13:36

Met bewondering jullie reis gevolgd, graag had ik mee willen fietsen. volgende keer , misschien? met hartelijke groet, Hans Wiersma in Eindhoven

Hans Wiersma, Eindhoven 2018-09-18 19:20:28

Alledrie een goede reis morgen en Hanny tot de volgende mail of app.Hartelijke groeten van Ab en Gerrie cc.

Gerrie 2018-09-18 20:31:15

GEFELICITEERD MET DEZE MOPOIE PRESTATIE.

Piet v d PENNEN 2018-09-18 22:51:21

Hollo Ellert ook bedankt voor de begeleiding Wij hebben Hanny met het team goed gevolgd Heel leuk wat een prestatie je ben een kanjer .