Voorbereiding

Nederland, Sneek

Vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald bij de fietsenzaak voor de eerste inspectie na 500 km. Alles loopt op rolletjes en heb er zin in. Ook Ria en Hannie appen al dat ze er klaar voor zijn. Had mijn Santosfiets naar de dealer in Diever gebracht en die smsde dat mijn fiets klaar stond, maar ik haal hem nog niet op maar laat er wel een pendixmotor opzetten zodat ik straks hier in Sudwest-Fryslân ook met veel wind kan fietsen. Vanavond komt onze dochter uit Driebergen om mij en Wiets morgen naar Arnhem te brengen, waar wij hopen te starten en ook Gerard met ons een stuk mee zal rijden. De weersverwachting lijken voorlopig goed dus zal het zeker wel slagen.
Wij volgen de Europa-Radweg R1, maar zullen zo hier en daar wat van de route afwijken om het overnachtingsadres te bereiken. Dat zal morgen zijn in Laren (Gld).

Hallo Ellert, Ria en Hanny, Ik wens jullie een fijne fietsvakantie met mooi weer. Van Diessen naar Praag langs de Elbe en Moldaviƫ is een mooie tocht. Dit traject heb ik al eens gefietst in omgekeerde richting. Veel plezier