Naar Rome dag 29 50 km

Italië, Trevignano Romano

We hebben vandaag weinig foto's gemaakt omdat de route kort was, maar ook geen stadjes die we konden bezichtigen, omdat we er langs reden en de route er bij langs ging. Wilde je naar een stadje dan moest je er apart heen klimmen en dat trok ons niet, dit ook vanwege dat de weg op en neer ging en echte kuitenbijters waren, zoals we van de Apenijnen kunnen verwachten. Vanaf de camping ging het eerst wel naar beneden, en langs de snelweg valsplat, maar naar Civita Castellana moesten we weer flink klimmen en het wel steeds warmer. In Faleria dronken we allen koffie en haalden een stempel in het gemeentehuis. Daarna was het dalen en klimmen en kwamen langs het rotsstadje Calcata waar veel kunstenaars wonen. Hiervandaan moesten we blauwe route nemen naar de camping en kwamen in Mazzano Romano, waar we doorheen gefietst zijn. Dan volgde een gedeelte van de route zonder dorpen, maar op en af en
zo kwamen we allemaal omstreeks een uur op de camping waar de tenten nog opgezet moesten worden. 's middags hebben we het meer opgezocht met lavazand en gezwommen in het Lago die Bracciano en op de strandstoelen in de zon gelegen. Nu maar weer proeven wat Michel ons voorschoteld.

leuke verslagen Ellert Mooi om te lezen wij gaan volgend jaar ook met 4 mensen van Santiago aan het Wad. Cees,Boet,Reinier en mijn persoon. Vr. gr. Ap.

ap van beek. 2018-09-14 20:12:58

Bedankt voor de mooie verslagen. En de foto's

Derk 2018-09-14 22:06:10

Jim sjitte al moai op Ellert!! Leit de finish by de Friezentsjerke yn It Vatikaan? Dat soe wol hiel tapaslik wêze......