Boedapest voorbereiding

Nederland, Sneek

Vandaag heb ik mijn tassen klaar gemaakt en met de checklijst gekeken of ik alles bij me heb. Morgen brengen Wietske en Klaske me naar Asten het Klok en Peel museum om van daaruit te starten met de groep, waarvan ik de meesten ken omdat ze al eens eerder zijn mee geweest. Het wordt vroeg opstaan om 250 km naar Asten te rijden en daar voor 10.00 uur aan te komen. Langs deze weg hoop ik jullie op de hoogte te houden van onze reis.

Vandaag bericht gehad van Hanny over jullie fietstocht.Ik ga je verslag weer met plezier lezen.Een hele goede reis voor de hele groep naar Boedapest.

Gerrie Divendal 2021-08-12 20:44:45

We gaan jullie zeker weer volgen ! Een heel goede reis.

Corrie & Kobus Kroon 2021-08-13 09:42:02

Veel plezier Ellert!

Jan van der Zee 2021-08-13 10:45:47

Leuk het eerste verslag Ellert! Jammer dat Corona mee reist,maar als ik alles zo lees,was het vandaag te doen. Fijne avond.

Gerrie Divendal 2021-08-13 17:54:59

Ga het verslag zeker volgen.

Diny Leijsen 2021-08-13 21:49:35

Ik wens u en de groep een fijne en veilige fiets vakantie. Gr.aan Hanny