naar Rome dag 21 76 km

Italië, Montagnana

Onze route liep vandaag nog een keer door Verona en kon ik nog een paar foto's maken van plekken die ik gemist had. Ook van het balkon van Julia omdat het gister daar zo druk was en ik geen goed foto kon maken. Het was mooi weer en soms wat bewolkt maar goed weer om te fietsen, door het vlakke land van Italië boven de Povlakte. We reden eerst nog een een hele tijd langs de Adige tot Zédio waar we koffie dronken en de andere groepen ook. We konden een stempel krijgen in het gemeentehuis van Ronco en reden het laatste gedeelte langs de Adige, waar we in Albaredo voorlopig van deze rivier afscheid namen.We reden dan door een groot bouland gebied waar de doperwten op het veld stonden en een enkel stuk mais nog geoogst werd en bieten op een hoop lagen. Het vlakke land doet veel aan Nederland denken met dorpen waar niet veel te beleven valt en boerderijen in verval zijn en leeg staan. We reden niet direct naar de camping maar eerst naar de helemaal ommuurde stad Montagnana waar we de kerk bekeken en op een terrasje onze tijd vulden. Een korte rit en in een vlak land dus op tijd op de camping die rustig gelegen is.

Sinds we van vakantie terug zijn volgen we jouw reis. Ellert je bent een kanjer, trouwens heel je groep. Jammer dat je in de Alpen niet zulk mooi had. maar nu is dat weer dik voor elkaar. Geniet met volle teugen van de tochten die nog komen gaan! Hoe is het met je gewicht? Ik lees heel veel over terras bezoekjes en lekker eten!!! LIefs van ons beiden