Naar Rome dag 26 68 km

Italië, Città di Castello

De zwaarste dag van de reis zou het misschien worden, maar gelukkig viel het redelijk mee, want sommigen vroegen zijn we er nu al, of moeten we nog hoger op het punt waar Antoon met de truck stond en ons een verfrissing aan bood. Vanaf de camping begon de klim meteen en er waren enkele vlakkere stukjes, maar na een rust in Badia Tedalda en koffie gingen we de berg op en kwamen allemaal boven. Een enkele accu moest worden opgeladen en enkelen reden nog naar de hoogte van 1050 maar 983 m was genoeg. Er waren nog wel andere problemen met de e-bikes, maar dat kon opgelost worden. Bij de afdaling hadden we prachtige uitzichten op het stuwmeer en het landschap tussen het gebergte van de Apenijnen en het dal van de Tiber. In Sansepolcro hebben onze lunch opgegeten en de middeleeuwse stad bekeken ook hebben we stempels gehaald bij het gemeentehuis en de informatie. In Selci Lama zat een groepje op anderen te wachten en hebben daar ijs gegeten, waar de anderen ook bij aansloten. Verder naar Citta die Castello gereden en onderweg zien we geen boomgaarden en wijngaarden maar akkers met tabaksplanten zo hebben we de camping opgezocht, dat primitieve voorzieningen heeft, maar we hebben ons gered met een kapotte douche. Nu maar wachten wat de kok ons voorschoteld.

Ellert dat heb je maar weer geweldig gedaan Morgen maar weer veel succes Oant moarn

Corry 2018-09-11 20:59:31

De laatste loodjes. succes.