Camino Santiago dag 42 vliegreis naar Amsterdam

Nederland, Blije

We zijn weer allemaal veilig en goed thuisgekomen schreven de meesten op de app van cycle2explore, alleen zijn de Antoon en Wim met resp Sven en Marit nog onderweg met de truck en de keukenwagen. De vlucht ging voorspoedig want we waren binnen twee uur boven Nederland alleen het van de polderbaan af taxiën naar de aanleghaven duurde wel meer dan een kwartier. Daar ik geen afhalers verwachtte ben ik snel doorgelopen naar het treinstation om met de trein naar Leeuwarden te reizen, waar Wietske mij op zou wachten. Ook in Leeuwarden hadden we snel aansluiting met de bus om naar Blije te reizen. We waren vroeg opgestaan om vier uur en dat je dan 's avonds vroeg naar bed wilt is niet verwonderlijk. Het thuis zijn is ook snel weer gewoon en na de post van drie weken geopend en doorgebladerd te hebben, pak je de gewone draad weer op. Zo hadden we kaarten besteld voor het openluchtspel in Brantgum op vrijdagavond en zijn daar op de fiets heen gegaan. Het was mooi helder weer, maar het koelde naturlijk goed af, wat we op onze trektocht in de tenten ook wel hebben meegemaakt. Het stuk ging over de sluiting van de Lauwerszee dat vijftig jaar geleden plaats vond. Het werd heel goed gespeeld en er zat heel wat drama in. We hebben erg genoten, zoals ik ook van de fietsreis genoten heb en vond dat de zes weken snel om waren. Wie weet volgend jaar weer een fietsreis, maar hoe dat zien we wel.
De huidige fietsreis was voor mij 2.410 km, in totaal hebben we 21.182 hoogte meters geklommen en 151 uur op de fiets gereden.
De hartelijke groeten aan alle lezers en die een reactie gegeven hebben op de site. Bedankt en oant sjen.

Ellert mooi verslag en de volgende fietstocht al plannen . Gr Ap van Beek.

ap.op.fiets 2019-06-22 13:34:35

Welkom thuis allemaal en hoop in de toekomst weer te kunnen genieten van de verslagen van een fietstocht! Ik heb genoten!