Hanze dag 21 Sneek 22 km

Nederland, Heerenveen

Gistermorgen waren een uur voor vertrek van de trein op het HauptBahnhof van Berlin om de trein niet te missen. Het kost altijd enige tijd om met de liften op het goede spoor te komen, want je kunt vaak maar met één fiets tegelijk in de lift stappen en er stappen natuurlijk ook andere mensen in en uit op een andere verdieping. Er kwam ook een meisje naar ons toe die de trein van een half uur eerder gemist meende te hebben, maar die was niet langsgekomen en kon ze dus wel in de trein naar Amsterdam stappen. Ze moest naar Leeuwarden en zag aan mijn vlagje achterop de fiets dat wij ook uit Nederland kwamen. Onderweg hoorde ik dat deze trein ook in Deventer zou stoppen en besloot ik daar over te stappen op de trein naar Zwolle waar ik weer overstapte op de trein naar Heerenveen. Misschien had ik in Deventer nog een eerdere trein kunnen nemen, want die moest wachten tot de trein naar Amsterdam weggereden was en hij daardoor vertraagd werd. In Heerenveen ben ik op de fiets gestapt naar Sneek wat voorspoedig verliep en was ik omstreeks vijf uur thuis bij Wietske en was daarmee mijn fietstrektocht Hanze 2023 afgelopen. Nu nog maar eens de foto's bekijken en zo nodig aanvullen met niet geplaatste. Groeten van Ellert.

Dank je wel Ellert voor de verslagen en foto's van jullie fietstrektocht. Ik 7heb er weer erg van genoten. Diep respect voor julle alle drie,ik zie het mijzelf niet doen. Wie weet tot een volgende keer.

Gerrie 2023-05-27 12:49:38

Bedankt voor de verslagen die ik steeds met plezier las Fijn dat alles en ook de teug reis voorspoedig is verlopen. Ben wel benieuwd of er al nieuwe plannen sluimerenl

Diny Leijsen 2023-05-27 12:52:45

Mooie reis geweest hebben dagelijks gevolgd Mooie foto,s

Piet Tiny Berkouwer 2023-05-27 12:59:23

dank voor je verhalen en foto’s. het was weer leuk jullie te volgen.

frank&ellen 2023-05-27 13:03:18

Mooi Ellert dat het je gelukt is. Goed weekebd en de groeten aan Wietske.

Abe en Marijke 2023-05-27 13:47:54

Ook deze keer weer bedankt voor je verslagen Ellert. Mooi dat het jullie weer gelukt is !

Kobus en Corrie Kroon 2023-05-27 22:02:07

Mensen. Voor wie zich zorgen maakt over kleine kobie. Die krijg ik al 10 jaar nergens meer in. Zo.