Rondje Drenthe

Nederland, Noardeast-Fryslân

In deze coronatijd probeer ik eerst maar eens in eigen land te blijven om een meerdaagse Fietstocht te maken.
Kort geleden is er een boekje uitgekomen van enthousiaste fietsers die langs de grenzen van Drenthe een fietstocht van ruim 300 km hebben beschreven en er een boekje van hebben laten maken. Om daar mee te starten leek me wel aardig en fiets daarom morgen eerst naar Meppel om bij mijn nicht te overnachten en dan dinsdag naar Leek en woensdag naar Nieuw Schoonebeek en dan weer naar Meppel. En vandaar vrijdag weer naar huis fietsen. Het weer lijkt wel aardig goed te worden en heb er wel zin in omdat onze fietstocht naar Boedapest niet doorging dit jaar, maar hopelijk volgend jaar wel. Mogelijk ga ik midden zomer nog een tocht maken langs de Maas, maar dat zien we nog wel.

Leuk langs Drenthe. Mijn favoriete plaats is Veenhuizen en daar dan Bitter en Zoet. Altijd leuk.

Bernd 2020-06-07 19:11:20

Goede reis met veel voor de wind. Ik ga je volgen.