Camino Santiago Vrijdag 10 mei dag 01, 50 km

België, Lille

Vandaag zijn we gestart met onze camino naar Santiago. Om half twaalf vertrokken we van de Jacobushoeve in Vessem waar de wegbrengers ons hebben uitgezwaaid. Onderweg hebben we twee keer een buitje gehad en moesten we onze regenkleding aantrekken. In Retie hebben we gelunched in een broodjeszaak en door dat we met de fietsten naar de andere kant van de weg gingen raakten we Peter kwijt die met wat anders bezig was, maar al op de camping aanwezig was toen we daar aankwamen.
Onderweg moesten we ook een ommetje maken omdat de brug voor Retie in reparatie was. Verder zijn er geen bijzonderheden te vermelden alleen dat mijn batterijen in de gps leeg raakten en ik de reserve in de tas in de auto had laten zitten. Onderweg heb ik nog een paar batterijen kunnen kopen en kon ik wel de route registreren. Straks zullen we elkaar beter leren kennen na de brieving voor morgen.

Hoi Ellert, Leuk,dat je weer een verslag maakt we gaan het weer met plezier meevolgen. Gr.v. Tjerk en Bartha

Tjerk en Bartha Wijnja 2019-05-10 18:01:08

Jun Ellert, onze wegen kruisen weer. Ben vandaag aangekomen in Tours, zondagmorgen weer op weg. Buen camino. Groetnis, Harm

harms.reizen 2019-05-10 19:47:41

We gaan jullie zeker weer volgen ! Een heel goede reis.

Corrie en Kobus Kroon 2019-05-10 20:50:10

Hoi Ellert, Fijn dat jij een verslag maakt van deze mooie reis. Wij, thuisblijvers, kunnen dan de groep mooi volgen en een beetje proeven wat jullie meemaken. Allemaal veel plezier.

Ben van Litsenburg 2019-05-10 21:55:29

Hoi Ellert, Leuk dat je deze reis nog een keer gaat doen. Ik zal je graag volgen. Groeten Piet.

Piet van der Pennen 2019-05-10 22:13:42

Goedemorgen Ellert en Hanny. Ik ga jullie via reisverslag zeker weer volgen! Mooie dag fietsdag vandaag, zonder hindernissen.

Gerrie Divendal 2019-05-11 09:53:56

Hallo Ellert veel veilige kilometers en vooral genieten van deze prachtige tocht.