Dag 36 Wunsiedel- Waldershof 18km

Duitsland, Waldershof

We worden waker en onze gastvrouw en man komen al weer v/d bakker voor fruhstuck.
De hele tafel word gedekt voor ons met gebakken eieren met worst en veel fruit super lieve mensen.

Wij, dr anders E, Marlies en ik gaan aan de wandel richting Goldsteig en Gipsy blijft eerst rusten en pakt dan de auto.

We lopen langs glooiende velden en wegen en af en toe door het bos.

We komen via een burcht een dorpje binnen en bij een speeltuin parkje met beek rusten we uit.
Eerst gaan de honden in t’water dan onze warme voeten.
Heerlijk zo n kold water stroompje.
We gaan zitten bij een eenvoudig tentje en drinken een koude radler mit currywurst.
Dan komt Gipsy ook weer bij ons en drinkt en eet ook mee .

We zoeken de rk kerk op maar er is niemand er is ook een mooie Maria kapel in de stijl van Lourdes grot.
We steken ff een kaarsje aan voor diegene die het hard nodig heeft en natuurlijk op beterschap van mijn Gipsy.

Dan gaan we verder richting Goldsteig en ja hoor de eerste bordjes vinden we al met een gele S omgekeerd.

Direct mooie bankjes en leuke paden. Dat beloofd wat.
De Goldsteig loopt deels langs de Tsjechische grens en je kan een ronde maken van dik 600 km.
Ik pak de westelijke route die niet extreme klimmers heeft. Wel met bergen van 1500 m hoog.

Gipsy belt dat ze al onderdak heeft geregeld voor Erik en Marlies in een wandel hotel en wij mogen er ook de tent opzetten.

We lopen er heen en het is een leuke plek met vriendelijke mensen.

We zetten villa Hilleberg op de wiesse met prachtig uitzicht. En dan gaan we nog fijn even eten met elkaar.
We mogen ook gebruik maken van de douche en toilet.
Tis nog gezellig maar dan duiken de vrienden in hun hotel kamer en wij voor voorlopig de laatste nacht samen in de tent.

Wat fijn om deze momenten nog te delen....ik ben zeer benieuwd naar jullie vervolg. Hoop dat Monique snel weer op gaat knappen@!

Marjon Estié 2022-08-02 08:34:53

Dat was wel fijn dat je nog even een paar dagen door hebt kunnen brengen met Monique en de vrienden. Dat wordt straks wel even wennen als je alleen verder gaat. Wat een fijne mensen ontmoeten jullie toch. Hopelijk komt je maatje gauw weer bij je. Succes groet.

Annie Knol Kolthof 2022-08-02 08:42:06

Heel veel succes Barry, het is nog al wat, alleen verder..❤️

Maryjanda 2022-08-02 08:48:14

Ik hoorde van Monique dat ze weer onderweg terug was dus wilde jou ook heel veel succes wensen Barry met je solo trip!

Silvia 2022-08-02 09:34:26

Fijn te lezen dat jullie nog samen waren. Ik wens jou veel sterke alleen en wij in Leeuwarden blijven je volgen.

Hans en Margaret Jorna 2022-08-02 09:42:36

Zo fijn al die fijne ontmoetingen en hulp onderweg, zeker als je dat nu zo nodig hebt. Hoop op snel herstel voor Monique, dat jullie over niet te lange tijd weer samen verder kunnen. Fijn om jullie te mogen volgen net als toen naar Rome. Ik leef met jullie mee, merk dat ik s'morgens gelijk kijk of er weer een mail is. Heel veel succes!

Marijke 2022-08-02 10:05:38

De grens straks over maar dan in je uppie zal niet meevallen, maar je weet in gedachten zijn er verl mensen bij sterkte allebei en succes 🍀👏

Akkie 2022-08-02 10:16:33

Wat een verhalen deze week. was zelf een week weg maar heb het allemaal gevolgd. Nu alleen verder Barry en Monique weer thuis. Ik hoop dat Monique toch goed hersteld en misschien soms nog even kan aansluiten door naar je toe te reizen.. Jullie allebei sterkte om weer een nieuw evenwicht te vinden en heel veel liefs.

Geke 2022-08-02 11:17:05

Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Monique veel beterschap gewenst.Voor jou Barry zal het wel wennen zijn om zonder jouw zielsmaatje alleen verder te wandelen. Hoop voor jullie beiden dat het goed komt Sterkte!!!

Albert en Margareet 2022-08-02 12:52:40

heel veel sterkte Barry met het alleen lopen. in gedachten lopen we mee. het zal ongezellig zijn zonder je zielsmaatjes. vanmiddag je nog beluisterd bij Judith van RTV Drenthe. Fijn even je stem te horen.veel beterschap natuurlijk voor Monique en dat ze maar snel weer bij je is. Sukses en sterkte.

willy lunshof 2022-08-02 19:30:08

Mooi om even samen te zijn met een van je beste vriend Erik en Marlies De tafel is goed gedekt En zo te zien zijn jullie blij Houden zo gr