Even voorstellen de 3 zielsmaatjes

Nederland, Erica

Hallo wij zijn Barry en Monique uit het Drentse Erica.

Barry was in zijn jeugd al gegrepen door het Rome virus, mannen die vanuit een naburig gelegen dorp Bargeroosterveld een voetreis hadden gemaakt naar Rome en daarna zo'n 10 jaar terug zijn inmiddels goede kameraad Wim, alias “ de pelgrim “, die ook te voet ging wist hij het zeker zo'n pelgrimstocht naar Rome ga ik ook maken!
Drie jaar terug kruisten onze levenwegen elkaar en we deelden niet alleen onze levens, maar ook direct de liefde voor het wandelen.
Toen Barry aangaf ik ga naar Rome wandelen was er ook niemand die mij tegen kon houden. Ten eerste om dat grote avontuur aan te gaan maar ik dan wil ook geen drie maanden zonder mijn Barry.

Maar dan komt het wanneer ga je dan ....wat is de juiste tijd en hoe gaan we welke route nemen we enz. zoveel om uit te zoeken. na een tijdje waren we er erover eens dat we over Duitsland gaan en ook met een hond naar Rome wilden.

Dit vooral door de dierenliefde van mij “Monique” alias Gipsy die oa dierenfotografe is. En na veel navraag welke hond daar geschikt voor is kwam al snel een border collie op ons pad. we namen hem als puppie met de naam Zorro door zijn speciaal teken op zijn vacht van een Z het was liefde op het eerste gezicht dat werd dus ons derde zielsmaatje.
In 2016 spraken we er over 2018 zou ons jaar worden met name ook omdat de kinderen dan al wat ouder zijn, waarbij ze natuurlijk ook gezellig langs kunnen komen.

In juni 2017 ging Barry met kids en onze Zorro waterskiën, zwemmen en varen . Onze Zorro is daar helaas overleden door water oxidatie cq vergiftiging door het vele water wat hij binnen had gekregen hij overleed op een leeftijd van 1,5 jaar oud. Wat was ons verdriet groot onze Rome hond was er niet meer!

Maar er gebeuren soms dingen waardoor je zon intense dankbaarheid kunt krijgen van de goedheid van een mens.
Op vakantie in het mooie Kroatië kregen we een berichtje van de fokker van Zorro dat ze het zo erg vonden voor ons en wilden ons een voorstel doen.
Dit voorstel was dat ze naar lang wikken en wegen besloten hadden als wij dat zouden willen wij de vader mogen hebben van Zorro. Hier waren geen woorden voor en lang hebben we daar ook niet over hoeven na te denken en zo kwam Maurice in ons leven.
Drie zielsmaatjes weer compleet!

17 juni is de planning te vertrekken vanuit huis Erica

Wij willen heel graag een blog bijhouden om familie en eventueel volgers mee te laten genieten van onze avonturen.
De blog zal worden geschreven door Monique “gipsy”, Barry en onze grote vriend Cor die zorgt dat alles thuis goed word beheerd

Ga je met ons mee op ons avontuur, dan kan je door je te aanmelden op de voorpagina ieder keer op de hoogte worden gehouden van een nieuw verslag.

Een heel mooj verslag Een goed begin Ga zoo door

Bertus gepken 2018-05-09 23:03:57

Hoi hoi... We hebben jou en je moeder gisteren ontmoet bij Brownies op het terras... En wij gaan jullie zeker volgen!!! Groetjes van ons..

Jaap en Hilda 2018-06-02 11:41:20

Het lijkt me heel leuk, jullie te volgen op jullie reis naar Rome. Heel veel succes gewenst. Ina Buter

Ina Buter 2018-06-19 10:57:41

Geweldig om jullie te volgen via de blog. We hebben eerst de kerkdienst gezien. En nu zijn jullie bijna een week onderweg. We wensen jullie heel veel succes en hopen dat jullie ook heel veel lieve mensen met mooie verhalen tegen komen. Liefs Jan & Bea uit Borger

Bea Wilken, 2018-06-22 18:39:50

Mijn man was er zondag bij in Barger Oosterveld toen jullie werden gezegend! Wij wandelen ook altijd ...dus hij vond het erg indrukwekkend! We gaan jullie volgen Veel succes en wandel plezier!

Annie Tobben 2018-06-27 16:13:59

Hallo Harry en Monique Geweldig wat jullie doen Echt de kop leeg maken Kop de veur Er maar een leven Dat is een goed leven De rest is geen leven Wij wandelen ook wel véél Zoals van van villajosia naar Benidorm 13 km over de bergen En boortorentocht Maar stel niks voor bij jullie Groetjes eerst Henk siny winters

Henk Winters 2018-09-24 12:33:12

Nogmaals een fijne tocht gewenst ik zal jullie volgen gr Anita