Dag 14 Bad Driburg rustdag

Duitsland, Bad driburg

We worden heerlijk wakker pas om 8:30 op onze luxe matras.

Na Koffie en thee te hebben gezet en onder douche en bad te zijn geweest merken we dat de lichamen best nog vermoeid zijn en we overwegen een dag kalm an te doen.
Ook gezien gisteren an het eind het minder ging .

Ik bel an bij de vriendelijke kapelaan die boven ons woont en hij vind het wel oké.
Helemaal top gezien we niet vaak zo n luxe hebben.

Vandaag komt vanwege schutzenfest ook de buurt fanfare en koning en koninginnen naar het stadtje

We zoeken de feesthal op maar daar is nog niet veel loss! En
Dan gaan we even het appartement in om nog wat te rusten en al snel slapen we as baby’tjes. Wat is dat even lekker zo overdag.
Dan horen we de muziekband en gaan mooi kijken naar de optocht van af bankje voor de kerk. Hier komt alles samen.
Allemaal in klederdracht wat ist ook een volk.

Dan komt de rote kreuz ambulance er aan voor as er wat gebeurt.
Gipsy spreekt ze aan of ze al wat te doen hebben en gezien weinig slachtoffers krijgt ze het voor elkaar dat ze haar enkel inpakken.
As de trommelaars mij intussen bereiken gaat Maurice in de benen en springt ook de ambulance in.
Hij vind dat lawaai maar niks. De broeders moeten lachen maar hij word niet geholpen en moet er toch maar weer uit .

De tijdelijke koningsparen gaan op de foto en er volgt nog een eindmars richting feest hal. Wij marcheren weer naar ons appartement en maken een maaltijd klaar in pastoors zien keuken.

We hebben nog een leuk lang gesprek met de kapelaan en ouder vrouw die actief is in jeugdwerk. Ze is ook vaker in het heilige land geweest en heeft een adres voor ons bij Bethlehem van een vredeswerker waar we dan kunnen verblijven.

Dan nog een drankje en weer nog ff lekker slapen op het luxe bed.

Morgen weer op pad.

Wat fijn zeg, dat ze je enkel nog even ingepakt hebben❤️

Maryjanda 2022-07-10 14:52:07

Mooi hoor jullie moeten heel wat doorstaan maar beleven ook heel wat is toch super wat je nu weer allemaalziet vandaag.

Annie Knol Kolthof 2022-07-10 14:57:40

Ha Wandelmaatjes ! Een heerlijke rustdag ! Morgen weer met goede moed op pad ! Groetjes .

Annie Wolken . 2022-07-10 19:47:33

Wel mooi om ook nog een netwerk op te kunnen bouwen.

André 2022-07-10 22:37:50

goed zo om even je rust te pakken lekker en dan ook op een fijn bed, prima toch, hopelijk lukt het weer snel met je enkel

Akkie 2022-07-10 23:06:28

Een rustdag is ook wel even fijn. Morgen weer fris op pad! Beste met de beentjes!