Dag 42: Zuflucht - Alexanderschanz. 3,5km

Duitsland, Zuflucht

Voorwoordje

Het duurde even maar hier zijn we weer. We maken soms ook zoveel met of hebben gewoon geen tied of energie meer om het elke dag te tikken. Ik schrijf wel iedere dag in mijn dagboekje. Dat is mijn doel. Dizze komt der achteraan Dus geen zorgen.

7:15 uur wakker met een beetje regen. Wel even fijn; tandenpoetsen met regenwater. We spreken met mekaar af om maar eens ff rustig an te doen vandaag. Vooral om te kieken hoe onze viervoeter het doet en Gipsy is ook lang niet fit. We beginnen te lopen maar besluiten toch na wat km terug te gaan richting hotel (vm. jeugdherberg Zuflucht) om te rusten We bellen ook met een dierenarts om eens te kijken of de viervoeter wat mankeert.

We kunnen er 's middags terecht en de jonge arts geeft hem wat oppeppers en zalf voor de voeten en raadt toch aan de schoenen meer te laten dragen. Er zijn gelukkig geen grote problemen. Beste is dus eem kalm an te doen en dat komt eens weer mooi uut, aangezien we onze vrienden bij ons hebben met de VW-kampeerbus. We waren ook een schoentje kwijt van Maurice en Gipsy dacht an het ontmoetingsbankje van vorige avond en jawel daar lag hij nog mooi op ons te wachten.

We hebben weer mooi een plekje opgezocht in het bos om te kamperen vlakbij de parkeerplek bij het hotel. De meiden hadden ook inkopen gedaan voor de pelgrims. We gaan BBQ en zo zaten we mooi tot de nacht te grillen en te chillen. Onze Maurice vond het ook wel ff goed; lekker liggen onder een boom.

Bis morgen

Goeie orrung Groot gelijk, even pas op de plaats Goed voor het beessie Maar ook voor jullie De boog kan niet altijd gespannen zijn Relax en geniet Moi mar weer Relax en geniet

N.a.h.o.j. 2018-08-01 08:34:38

Volgens mij doen julie het helemaal goed. Luister maar naar de lijven.

Ton 2018-08-01 09:03:40

Fijn om weer jullie verhaal te lezen. Goed om even een rustmoment te pakken. 1 dag rust in de week zou goed zijn!! Wat fijn dat het met Maurice wel goed gaat. Pas goed op julliezelf en luister inderdaad naar jullie lichaam. Rome loopt niet weg!! Jullie zijn nu waarschijnlijk weer met z’n 3-tjes. Super dat jullie vrienden er dit weekend voor jullie waren.

Marja 2018-08-01 09:14:53

De zondag is niet voor niks een rustdag en volgens mij heb je nog geen enkele rustdag genomen. Dus dit heb je wel verdiend.

dick 2018-08-01 13:45:51

Even de rem er op De boog kan niet altijd gespannen zijn Gebruik je gezond verstand

Bertus gepken 2018-08-01 13:47:40

Mooi dat het niets ernstigs is met Maurice's voeten! Zoals jezelf ook al hebt ontdekt is pijn de voeten een hel als je moet lopen, en asfalt is heet aan hondenvoeten, en steenslag heel erg pijnlijk, en met blote voeten altijd de meest pijnlijke manier! En ook Maurice moet gezond en wel in Rome aankomen, net als jullie! Groets, en uitkijkend naar jullie volgende verslag!

Ad 2018-08-01 14:49:46

Misschien een WEEKJE rust...kunnen jullie op kracht komen. De hondepootjes trouwens ook.

Marjon 2018-08-01 17:27:58

Ff rust is niet verkeerd gelukkig alles goed met de hond