Dag 2: Pret in Phantasialand

Duitsland, Schnorrenberg

Vandaag bijtijds opstaan want we willen een hele dag genieten van Phantasialand. Vanaf ons huisje is het zo'n 45 minuten rijden en het is al aardig druk als we aankomen. Maar alles gaat vlotjes en we zijn binnen no time in het park. Klaar voor een dag vol spannende en leuke attracties. We beginnen in het draaiende huis en dan de Colorado achtbaan. Daarna iets rustiger bij de Riksja geesten en zo gaan we door. Er zijn teveel zaken om op te noemen, maar de fraaie zweefmolen, de VR Crazy Bats en de Chocolate Mouse moeten nog even genoemd worden. Wat een gein. Tot de laatste openingsminuten van het park vermaken we ons.
Het is inmiddels 6 uur geweest en we moeten nog een restaurantje vinden. Dat valt op dinsdag niet mee in de Eifel. Uiteindelijk toch nog een gevonden bij het Park Restaurant in Schleiden, op de weg naar ons huisje. Met een volle buik voor de laatste 20 minuten naar Schnorrenberg waarna we ons overgeven (hoe toepasselijk) aan het Jelly Bean Boozled spel. We weten nu hoe rotte vis, snot, slakken en bloed smaken. Maar snel wegspoelen en dan een iets lekkerder spel, Pandemic. Voor we het weten is de avond voorbij. Het was een geweldige dag.