Dag 21: Via het consulaat in Atlanta naar Forsyth

Verenigde Staten, Rutledge

Ondanks de goede nachtrust zijn we vroeg uit de veren. Het wordt een spannende dag. Gespannen rijden we dan ook vroeg weg naar het consulaat aan de North Glenlake Pkwy in Atlanta waar we om elf uur aankomen.

Het consulaat is slechts een klein kantoortje in een groot kantoorgebouw. Maar zowel door de portier als door het consulaat worden we zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Uiteraard de nodige papieren en formulieren moeten regelen, maar het hielp wel dat we een kopie van onze paspoorten hadden. De consulaat medewerkster heeft er alle vertrouwen in dat we onze paspoorten nog op tijd krijgen, maar dat zal wel op de dag van ons vertrek naar Nederland zijn. Vrijdagochtend, terwijl we die middag in het vliegtuig stappen.

Om 12 uur zijn we weer weg en besluiten er nog een paar leuke dagen van te maken. Het is mistig en regent wel, maar in de middag zou de zon toch weer doorbreken. We besluiten de komende dagen bij de KOA in Forsyth te overnachten. Door de bossen rijden we naar het zuiden en vinden onze plek.

Veel doen we niet meer, wel bijkomen van alle emoties en eindelijk een beetje gemoedsrust.