Dag 7: Op naar Land of Enchantment, New Mexico

Verenigde Staten, Bernalillo County

Vanuit fraaie standplaats in San Juan Forest rijden we over highway 160 naar het oosten voor een bezoek aan Chimney Rock National Monument. Alleen even snel op Google gekeken en daar stond dat het park om 9 uur open zou gaan. We waren er rond 10 uur dus geen probleem...... maar toch! Het park is slechts open van 15 mei tot 30 september. En dat staat duidelijk op de site. Dom, dom, dom.
Gelukkig konden we er van de Ranger nog wel een stukje rondlopen, maar de 7 kilometer die we nu omhoog moesten lopen en daarna naar beneden vonden we toch iets te gortig.

De weg vandaag is fraai. Van de ene Scenic Byway in de andere. Het laatste stuk naar Santé Fe en de Turquoise Trail vanaf Santa Fe zijn fraai. Op dat laatste stuk is het dorp Madrid zeker de moeite waard. Klein maar gezellig met veel shops. Santa Fe zelf slaan we over daar we hier al tweemaal waren geweest.

Inmiddels hebben we na 5 dagen eindelijk van Cruise America een oplossing gekregen voor onze problemen met de waterlekkages. Vermoedelijk geholpen door de interventie van Travelhome, die we inmiddels ook hadden ingeschakeld. Aangezien we vandaag nabij Albuquerque zijn zal men daar de problemen oplossen. En zo geschiedde. Wat later dan gepland, in de stromende regen en hagel, komen we nu aan op onze Campground Turquiose Trail in Cedar Crest, gelegen in de Albuquerque metropool.

Weer: Zonnige ochtend met in de middag steeds meer bewolking en tempertuur rond 17 graden. Aan het eind harde regen en stevige hagelbui.
Afstand gereden: 495 km, totaal nu 1409 km.