Dag 24: Paspoorten ophalen en naar het vliegveld

Verenigde Staten, Stone Mountain

Vandaag is het D-Day. Vroeg er uit en na ontbijt eerst de camper in orde brengen. Dus opruimen, inpakken, schoonmaken. Dan snel op weg naar het consulaat voor de paspoorten. Die zijn er echter nog niet (!). We moeten wachten op UPS die ze rond 11 uur zal brengen. Als dat maar allemaal goed gaat. We wachten in de camper en turen naar de weg of er een UPS wagen aankomt.

Gelukkig tegen 11 uur zien we UPS aan de achterzijde van het gebouw en zodra deze weg is gaan we naar het consulaat kantoor. Daar gaat alles heel vlot. Wat handtekeningen zetten en we hebben de nieuwe paspoorten. Alle lof voor het consulaat dat ons prima heeft geholpen.

Gelukkig hebben we een Early Bird pakket en de camper hoeft pas om 3 uur terug te zijn. We gaan dan eerst nog even, opgelucht, wat eten alvorens naar de Cruise America dealer te rijden in Temple. Dat is nog best een stuk buiten Atlanta en zo’n 70 km van het vliegveld.

Het inleveren van de camper gaat soepel en we zitten dan ook snel in de shuttle naar het vliegveld. Op tijd om de KLM vlucht naar Amsterdam te halen.