Dag 2: Camper ophalen, regen en slechte sloten

Verenigde Staten, Atlanta

Door het grote tijdsverschil met Nederland zijn we al vroeg wakker en zitten dan ook al om half acht aan het ontbijt bij Waffle House.
Daarna eerste maar even Wendy bellen en daarna direct de Cruise America dealer. Al hebben we geen Early Bird geboekt, we kunnen er toch al om elf uur terecht, perfect dus. Alleen het weer werkt vandaag nog steeds niet mee. Het blijft regenen. Uiteindelijk waren we er heel vriendelijk geholpen en hebben ter plekke maar gelijk de camper verder ingericht. Met dit weer zal er toch weinig van komen om nog even buiten te gaan zitten. Jammer maar het is niet anders.

Als de camper klaar is gaan we direct naar de Walmart voor alle inkopen. Uiteindelijk zijn we daar toch nog wel twee uur aan kwijt en gaan vervolgens door richting de campground op Stone Mountain Park. Na even rondgekeken te hebben vinden we uiteindelijk best een aardige plek.

Door de regen even een ommetje gelopen op het park, maar dat was met dit weer best troosteloos.
Terug even de medicijnen uit de koffer halen. Helaas werkte het slot niet en bleef de sleutel tot overmaat van ramp ook nog in het slot steken. De deur naar het woongedeelte van de camper ging ook al niet makkelijk en we besloten maar de Cruise 24-uurs Assistance te bellen. De assistance die ze gaven was niet meer dan een aantal nummers van locksmiths (slotenmakers) die wellicht langs zouden komen. Twee van de doorgegeven telefoonnummers bleken echter al niet meer te bestaan en de derde kwam er na anderhalf uur achter dat ze geen sloten van RV’s repareren. Weer naar de 24-Assistance gebeld en een locksmith zou ons terugbellen. We wachter echter nog steeds op dat belletje….
Na verloop van tijd de sleutel er met veel gerommel gelukkig zelf uit kunnen verwijderen en de medicijnen alsnog gevonden. De sloten zullen echter de hele vakantie een ergernis blijven,

Al met al was het inmiddels tien uur ’s avonds geworden, Eindelijk even rustig zitten alvorens naar bed te gaan.