Dag 15: Op naar de Appalachian Mountains

Verenigde Staten, Hurricane Mills

Vroeg in de morgen worden we al wakker door de kou. Het is vannacht onder de 10 graden geweest en dat is in de camper behoorlijk fris. Voor het eerst doen we dan ook de verwarming in de camper aan.

Vandaag gaan we weer langs een aantal plekken waar we al eerder geweest zijn, maar het is de kortste route naar onze later bestemmingen aan de Atlantische kust. Allereerst passeren we Nashville (we hadden dolgraag nog even de stad aangedaan, maar parkeren met de camper in Nashville downtown is niet mogelijk). Voorbij Nashville verlaten we wel weer de Interstate bij Murfreesboro en rijden over de highway naar Chattanooga en onze cammpground in Cleveland. Onderweg nog wel weer even wat voorraden aangevuld bij de Walmart. Het blijft verbazingwekkend hoe groot deze Supercenters zijn. Langs de Tennessee River nog een enkele foto gemaakt alvorens te arriveren op de KOA.

Het is vandaag met 23 graden heerlijk weer en we gebruiken de dag dan ook om weer lekker van het zonnetje te genieten. ’s Avonds wordt het wel frisser, maar lang niet zo kil als gisteren.

Leuk verslag. We zijn vorig jaar in Nashville en Memphis geweest en gaan komend voorjaar opnieuw. Dan ook naar Smokey Mountains. Zal nog eens goed kijken naar jullie ervaringen.