Dag 2: Philadelphia en start Road Trip

Verenigde Staten, Philadelphia

Na het American breakfast weer even de stad in geweest. Allereerst via China Town nog even bij Independence National Historical Park en door de Old City gelopen. Een heerlijk bakkie koffiegedronken op het terras bij de Independence Mall.
Daarna verder door de Old City gelopen. Via Washington Square, door Walnut Street richting Penn's Landing aan de Delaware River. Doordat het nog vroeg in het seizoen is, is er niet veel activiteit. Via het Irish Monument lopen we weer terug naar het hotel en om 12 uur nemen we de taxi naar Mount Laurel om de camper op te pikken.

Aangekomen blijkt men voor de lunchstop net even een half uurtje te sluiten. Wij gaan dan maar even voor een pizzabroodje en een koffie naar de naastgelegen tent, Mama's Pizza Grille & Bistro.

Daarna verloopt de afhandeling van de camper heel soepel en we zijn al snel op weg naar de Wal-Mart, dachten we…. Helaas is deze er niet meer en we besluiten eerst maar naar de campground te gaan, de "RV Parking & Campus Park and Go". Niet bepaald de campgrounds die we zoeken, maar er is in Philly niet veel keus. Het is een soort van P&R waar aan distributie laadstations de campsites zijn. Een grote deceptie die nog erger zou worden.

Snel door naar een volgende Wal-Mart. Daar ook maar bij de Mac ons avondmaal genuttigd. het is alweer donker als we terug zijn en na inruimen gaan we bijtijds naar bed. Welterusten......NIET

Vanaf 12 uur is men met drilboren in het distributiecentrum aan het werk. Sommige perioden schudde je werkelijk in de camper. Absurd gewoon. De volgende morgen hierover beklag gedaan wat laconiek werd opgepakt, maar ter compensatie kregen we de betaalde kosten geheel terug. maar door de jetlag de dag ervoor nog niet veel geslapen sinds we hier zijn.