Dag 19: Met een kater en bolderkar naar het strand

Verenigde Staten, Myrtle Beach

Goed geslapen deze nacht, maar wel met een giga kater wakker geworden. De diefstal van de camera en paspoorten blijft door je hoofd spoken. Dan eerst maar even een belletje naar onze dochter Wendy om haar ook even van de noodgedwongen wijzigingen in ons plan op de hoogte te brengen. Vervolgens zorgen dat we een afdruk van de paspoorten krijgen. gelukkig hebben we deze ergens in de Cloud staan en hebben daardoor alle gegevens.

Bij de koffie komt Rick vervolgens langs. We zijn van plan om die dag naar het strand te gaan en Rick biedt aan zijn bolderkar te gebruiken. Het is zo’n 800 meter naar het strand, dus dat is wel makkelijk. Dan kunnen we stoeltjes en drinken meenemen. Het is een heel groot en heel breed strand, zodoende ondanks de zondag en het prachtige weer niet zo heel erg druk. Het water is fris, maar niet te koud. Het weer is warm, maar niet te heet. Perfect dus, maar tja, het onderwerp van gesprek is telkens…..

Aan het eind van de middag de bolderkar weer teruggebracht naar Rick en even gekletst. Dan even opfrissen en omkleden voor een wandeling en diner in de stad. Shopping is daar erg gericht op strandspullen en kleding, maar het eten bij de Mexicaan El Cerro Grande, was geweldig.

Terug op de KOA nog een bakkie koffie drinken en jawel ….. daar komt Rick weer langs. Na meer dan een uur hebben we genoeg gekletst en wordt het frisser. Tijd om de camper in te gaan en wachten op de dag van morgen…..