Mooi weer

Frankrijk, Saint-Hilaire-de-la-Noaille

Gelukkig hebben we na drie dagen eindelijk weer wifi.

De tweede dag op rij mooi weer en volgens de voorspellingen blijft het zeker het komende weekend mooi weer. Eindelijk. Vandaag heerlijk gewandeld in overhemd in de zon op geasfalteerde wegen, behalve de eerste 2 uren. Toen was het weer ploeteren in de modder en het hoge gras. Weer veel door wijngaarden gelopen.

Gisteravond gezocht naar een eetgelegenheid. Niets. Dus gevraagd naar een winkel. Een meneer wees ons de supermarkt, die gelukkig nog open was. Wat inkopen gedaan om zelf wat te bereiden. Simpel maar lekker.
Alleen de refuge was niet geweldig. Veel afval stond er nog, niemand om ons op te vangen, wasgoed lag er nog, oud en vuil. De gevraagde 10 euro per persoon in een kistje moeten deponeren. Dan maar hopen dat het goed terecht komt.

In tegenstelling tot gisteravond geweldig opgevangen in de gite, waarin we vannacht verblijven. Heerlijk gedoucht, lekker gegeten en lekker gekletst met de gastheer en gastvrouw, ook al ging het moeizaam vanwege de Franse taal.

De gastvrouw heeft voor ons morgen wederom weten te reserveren.
Ook daar een warme maaltijd en slechts een wandeling van 16 kms.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en wat knap voor 3 dagen je reisverslag te doen Goede nachtrust en morgen weer gezond op

Karin 2018-04-13 21:27:59

Klinkt goed, hou vol!! Fijn weekend, dikke kus van ons 3tjes 😘😘

Gridje 2018-04-13 21:28:22

Hoi Jo en Rien, Dank jullie wel voor de mooie verhalen de drie reis verslagen met de foto`s er bij. Super het g jullie goed. fijn weekend en we wachten wel weer af wat jullie weer beleeft hebben. Groeten Elianne en Jan.

Elianne en Jan koetsenruijter 2018-04-13 22:39:48

Gelukkig wat beter weer voor jullie want wandelen met zon is toch fijner dan in de regen en dat het goed gaat met Jo d'r pootje en op tijd eten drinken en een bedje wat wil je nog meer , zo kun je wandeld wel honderd worden . Toch blijf ik duimen hoor toppers👏👏

Toos d 2018-04-13 23:04:05

Goed te lezen dat het goed met jo gaat ga zo door nog heel veel wandelplezier groetjes!!

Tonnie van gastel 2018-04-14 07:48:04

Het was een spannende week. Doen ze het , of doen ze het niet ?? het wordt een spannend vervolg. succes en een Bon Camino. groeten van Harrie en Rina Mannien

Harrie Mannien 2018-04-14 08:03:52

geweldig dat het jullie ook qua weer meezit. dat loopt toch een stuk aangenamerzeker op vrijdag de dertiende. nou die hebben we zonder problemen achter de rug. dat gedoe met geld in een kistje ken ik van Noorwegen. in de trekkershutten daar staat eten etc. en een prijslijst met een kistje. en daar werkt het perfect. heb het nu wel over dertig jaar geleden. ook deed daar in de dorpen echt niemand de deur op slot of zijn auto,ook s nachts niet. ik weet nog dat wij daar heel vreemd van opkeken

jaqui 2018-04-14 08:43:01

aha toch weer op stap , fijn voor jullie

Jeannine en Jan Van Steensel 2018-04-14 16:09:28

Blij te horen dat de tocht doorgaat en voorspoedig verloopt. Ik zou zeggen genoeg regen en ellende gehad, nu vol goede moed verder.....tot in Santiago. Groetjes en prettig weekend Ivonne

Ivonne N. 2018-04-14 21:02:00

Hoi blij dat ik jullie weer hoor , en mooi weer , ja dat Wifi gedoe zal je wel vaker tegen komen , in die kleine dorpjes , en je hebt al en mooi buiten kleurtje Jo , met het voetje alles naar wens , hier is het ook mooi weer hoor , ja een vuile refuge is nooit leuk natuurlijk , maar kom niet zo vaak voor denk , mooie foto.s ook weer , ik wens jullie nog een fijne zondag , Bon Route van mij , en groetjes x.