Kinderbedtijd

Frankrijk, Le Veudre

Beste Koen,

Jij dacht dat jij steeds vroeg naar bed moet. Nou troost je. Vanwege de kou en verveling liggen wij om 20.00 uur al onder de dekens. En vallen vrij snel in slaap. Gelukkig hebben we een tablet, maar we hebben niet altijd wifi en op de tablet zijn we ook zo uitgekeken.

Groetjes opa en oma.

Vanmorgen eerst even naar de bakker voor nog maar een stokbroodje. Helaas geen jam in de refuge. Dus maar weer aan de kaas, die we al een week meezeulen. Kwam nu goed van pas.

Het blijft ook hier nog steeds koud plus blies de wind voor de middag ook nog eens in ons gezicht. Kort na de middag een paar uurtjes zon, maar die kroop al snel weer weg. Onderweg nog wel een lekkere kop koffie gescoord en lekker warm gezeten. Wel van ons principe afgeweken om de koffie zwart te drinken. We vragen tegenwoordig café au lait. Dus met melk.

Na een wandeling van 20 kilometer aangekomen bij de refuge. Hartelijk ontvangen door 2 sympathieke dames, daar lag het niet aan. Echter de refuge kent geen verwarming. Even snel omgekleed en het dorp in. In de refuge is er een mogelijkheid om zelf te koken, maar dat doen we vandaag even niet. Een restaurant gezocht en gevonden. Ziet er goed en warm uit en mochten er tot etentijd blijven. Intussen verslag gemaakt. Geen sterke wifi, dus morgen nieuwe poging om te versturen.

Morgen semi-rustdag, slechts 12 km te gaan. Vandaag onderweg veel gelachen, dus we zijn nog steeds vol goede moed. De reservering voor morgen is ook al geregeld.

A Demain.

Hoi jo en rien vandaag ben ik met ingrid (vriedin) in het oc paasbrunch gegeten het was lekker.

Marco 2018-03-25 16:09:42

Alweer een paar dagen uitgekeken naar een nieuw verslag.....en jawel daar istie dan. Compleet met paasei 🤣 Leuk hoor!!

Gridje 2018-03-25 16:12:17

Hoi ik had jullie al gemist. Vervelenddat het nog zo koud is, hopen op beter weer. Sycces🍀🍀🍀

Ivonne N 2018-03-25 16:21:24

dus een makkie morgen. wat rot dat het nog niet echt het seizoen is..... maar ja, er zijn ergere dingen toch? en echt, het wordt warmer naarmate jullie dichter bij Santiago komen....

jaqui 2018-03-25 16:23:58

Hallo, vervelend die kou . Hier is het beter. Niet heet en niet koud. Lekker lopen in de bossen zonder jas in het zonnetje. Het gaat jullie goed zo te lezen. Houden zo. Groetjes van mij

Ans de Kroon 2018-03-25 16:29:56

Wat een prachtige foto,s en met kippen op stok ,ze hebben al een flink stuk gelopen met die kou ,het weekend word het hier beter ik stuur wel wat door na jullie

Karin 2018-03-25 17:13:29

We kijken telkens of er nieuws is de foto's zijn ook mooi het is hier niet meer zo koud ik ben gisteren op de scootmobiel geweest dan weet je dat het hier niet meer zo koud is het aller beste en tot kijks

Limburg 2018-03-25 17:16:33

Wat gezellig om weer wat van je tehoren ,het valt niet mee met de kou.Maar zo telezen slaan jullie er wel doorheen,nog wat km dan zijn jullie in Spanje en dan maar hopen dat het daar lekker warm is.Wij gaan dit jaar het Pieterpad lopen.groet Berrie Buen Camino.

Berte Cornelisse 2018-03-25 17:31:32

Jammer dat het bij jullie nog zo koud is. Maar zo te horen genieten jullie met volle teugen vol houden zo gr de veldjes

Ad en Bep vd velden 2018-03-25 17:54:52

Het weer en de wifi zijn soms rare spelers in jullie manier van wandelen en communiseren. jullie onderkomens zijn ook niet altijd alles maar je moet het er mee doen.. Jullie wandelen nog door dus gaat alles nog goed. tot morgen.

Annemarie+ Martin 2018-03-25 18:25:00

Hoi pelgrimmetjes , fijn dat het goed met jullie gaat , en koud he maar dat komt allemaal goed ,is wel lekker romantisch , met de kippen op stok , maar jullie hebben dat ook nodig hoor die rust , blij dat ik jullie weer gelezen heb , en groetjes tot het volgende verslag , en mooie foto.s weer.