Schouderklopje

Frankrijk, Lalobbe

Een schouderklopje voor mezelf. Na twee dagen verkeerd lopen vandaag keurig de juiste route gelopen. Goed gedaan Rien.

Vanmorgen afscheid genomen van Mevrouw en Meneer Lagard. Nog nergens zo lekker gegeten als bij hen. Lekker geslapen in een tweepersoonsbed, een ontbijt met jam en dan weer op stap. Geen zon vandaag, lekker temperatuurtje, maar ook enkele regendruppels. Wel veel modder onderweg en op een gegeven moment haalde ik de dames in, die sokken en schoenen aan het wisselen waren. Natte voetjes. Op dat moment was ik erg blij met mijn bergschoentjes. Zelf wel droge voetjes.

Een prachtige wandeling vandaag met veel vergezichten. Heerlijk gelopen vandaag zonder moe te worden. Wel af en toe de rugzak even af, want die ga je op een gegeven moment wel voelen.

In Lalobbe aangekomen, hartelijk ontvangen door familie Rolvink. Gegeten in een restaurantje in de buurt. Andere keus was er ook niet in de buurt. Heerlijk om weer Nederlands te kunnen converseren. Het gaat een leuke avond worden.

Tot morgen.

Een hoeratje voor jou dat het je gelukt is om goed te lopen.De dag was inderdaad een lekkere wandeldag. proficiat Rien. En maak er een mooie avond van. Tot Morgen.

Martin Albers Spierings. 2017-03-29 20:01:30

Goed zo Rien. Van mij ook een schouderklopje. ik heb vanmorgen even je vrouw gebeld om te vragen hoe het met haar was. Even een kletspraatje gemaakt en haar ook sterkte gewenst. jouw mailtjes zijn leuk. Ik kijk er zelfs naar uit. Je schrijft gezellig. het gaat je goed, lees ik. Houden zo en tot.........de volgende mail. succes met lopen. doeiiiiiiii

Ans de Kroon 2017-03-29 20:03:50

Top zeg vandaag geen extra km goed zeg en mooie tocht geniet van je avond en morgen weer een frisse start bijn een wek zonder Jo en je staat je mannetje 👍

Karin 2017-03-29 20:09:15

Goeie avond Rien , dit wordt wel een luxe vakantie en over 2 dagen in Reims?? Na de tegenslag met Jo ,overkomt je toch een dosis geluk .Je boft met het weer ,laat ons hopen dat het alleen maar in de nachten regent,voor de rest wens ik je de nodige energie die je nog nodig zult hebben. GENIET. Harrie Mannien

Harrie Mannien 2017-03-29 20:10:11

Hoi Rien! Fijn weer zo'n mooi verslag te mogen ontvangen! Ik ben blij dat het je zo goed gaat; van mij krijg je zelfs een stevige schouderklop want dat verdien je te volle! Weer leuke gastvrije mensen op je pad Fijn hoor! Ik wens je een hele goede nachtrust en een prachtige voorspoedige wandeling voor morgen. Groetjes!

Annemarie 2017-03-29 20:13:36

Dag Rien. Gelukkig niet teveel gelopen vandaag. Als jij de kaartjes van jouw gele boekje van de Via Campaniensis gebruikt, hoef je niet verkeerd te lopen. Deze zijn goed en duidelijk. Zoals ik lees, geniet je wel. Bedenk wel. Het zal wel eens iets minder. Bedenk wel: Jacobus geeft je niets cadeau, maar hij laat je nooit in de steek. Veel succes. Je verslagjes zijn leuk.

Jan Aartsen 2017-03-29 20:14:28

Hoi Rien leuk te lezen dat je lekker geniet van de tocht. En een schouder klopje heb je wel verdient dacht ik zo wandel ze morgen weer!

ronald en yan-jeroen 2017-03-29 21:21:21

Rien zo te lezen weer een mooie dag gehad. Hopelijk volgen er nog veel met dit mooie weer. Veel wandelplezier en.....we kijken uit naar je mooie verslag.

Christel Goorden 2017-03-29 21:28:33

Jammer van die regen. Zo te horen bevalt het steeds beter, houden zo. Veel wandelplezier morgen

Ivonne N. 2017-03-29 21:58:04

Hoi Rien leuk om te lezen dat het met jou goed gaat. je hebt weer een mooie tocht gelopen. Je zelf een schouderklopje geven mag je zeker wel doen. petje af. veel wandel plezier en tot morgen. groeten

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-03-29 22:15:26

Ik ga bijna denken dat echt aan het vakantie vieren bent in plaats van bedevaart lekker eten grote bedden mooie sportieve vrouwen toemaar kan niet op , maar Rien geniet er toch maar stiekum van het is je gegund

Toos D 2017-03-29 22:52:13

Vandaag fysio gehad,gemasseerd op de pijnlijke plek en oefeningen voor thuis meegekregen. Fijn te lezen dat het goed met je gaat het zij je gegund. Vanavond wezen kaarten dus het is gelukt om de 102 weg te poetsen. xxxx En tot morgen

Jo 2017-03-29 23:04:04

Hoi Rien, Leuk om te lezen dat het je goed af gaat, je bent bezig aan een mooie tocht. Het schouderklopje heb je wel verdient. Geniet van de tocht en de omgeving. Morgen veel wandelplezier.

Peter en Jolanda Haasnoot 2017-03-29 23:18:03

geweldig Rien dat het ook lukt om de route goed te lopen , knap hoe je het hebt opgepakt ! ga er verder van genieten ! groetjes Toon en Marijo 👍👫

Toon en Marijo 2017-03-29 23:33:18

goed zo Rien je gaat er nu echt plezier in krijgen en compliment voor je leuke verslagen liefs je zus

Corry Kleemans 2017-03-30 09:06:14

Nou Rien van mij krijg je 3 schouderklopjes , en zet m, n pet voor je af , en blij dat er aan Jo ook gesleuteld word ik app haar maar zij leest ze niet , jammer maar hier lees ik het nu ook ze heeft lekker gekaart , en wat een leuke verslagen , goed eten goed bed , wat een mooie omgeving , en kan mij voorstellen dat die rug zak zwaar word , de groetjes v mij en tot het volgende verslag.

Paulien 2017-03-30 18:20:23

Leuk om te lezen dat het goed gaat. Je bent all ver hoppelijk komt hey goed. Groeten koen.