Terug in Reims

Frankrijk, Reims

Met de trein vanmorgen terug gegaan naar Bazancourt. Toen regende het al. De route terug opgepakt, na de beenkapjes en het regenpak te hebben aangedaan. Door de regen is de kleigrond een grote plakzooi geworden, die er voor zorgde dat de zoolprofielen vol liepen en je daardoor alle kanten op gleed. Af en toe leek het alsof je op ijs liep. Meerdere malen naar boven gekeken en gevraagd waarom Hij mij dit aandeed. Volgens mij glimlachte Hij alleen maar en zei zacht: jij wilde dit toch. Nou dan, wees een echte pelgrim en zet door. Dan glij je weer verder en hoopt dat de beloning er straks op je wacht. En jawel, het werd droog en ik mocht verder op verharde wegen tot in Reims. Ik bedankte Hem uitbundig.

Reims is een prachtige stad met een mooie kathedraal. Jammer dat hij zwak is verlicht. Wel mensen van het Franse genootschap ontmoet. Op de registratielijst enkele bekende namen gelezen. Paul en Engelien waren hier gisteren en Rebecca was hier de 25e al.
Die moet lopen als een kieviet.

Een restaurantje gezocht en gevonden waar ze een heerlijke paella serveerden. Echt te gek.

Een SMSje naar de kinderen gestuurd i.v.m. hun 12,5 jarige bruiloft. Tevens een onderdak voor morgenavond gereserveerd. Ik durf niet meer op de gok ergens naar toe te lopen.

Vandaag 17 km gelopen. Morgen gaat het meer worden.

Tot morgen
L

Rien je moet van je verslag een boekwerk maken , van gisteren en vandaag mee gelezen , ik kijk er na hoe het gaat met je ,het heeft hier ook geregend vandaag gisteren een beetje ,morgen word het beter weer ik stuur wel wat 🌞Je kant op Succes met de slaap plaatsen en veilige wandel kilometers

Karin 2017-04-01 20:31:37

Houd de moed er in Rien. Alles komt goed als je maar blijft lopen. En alle zegen komt van boven moet maar denken zowel het goeden als slechte. En blijf goed eten. Neem advies van Harrie voor de slaapzak

Levien 2017-04-01 20:32:57

Goed Bezig ' Harrie

Harrie Mannien 2017-04-01 20:33:41

Dat heeft Rebecca wel snel gedaan.Wat de kou betreft trek je wel je thermo aan?.En je kunt ook je regencape als extra er overheen leggen.XXXXX

Jo 2017-04-01 20:42:02

Hallo RIEN We zien dat het goed gaat. Voor morgen een fijne verjaardag hopelijk een zonnige droge dag. Groeten Jeanne en Jef.

Jef Buijs 2017-04-01 21:02:44

Je hebt weer een heel mooi verslag gemaakt en wat een schitterende foto's. Fijn dat je weer een lekkere maaltijd hebt gehad. Slaap goed vannacht en voor morgen een fijne wandeling. Groetjes!

Annemarie 2017-04-01 21:11:32

Mooi gedaan Rien het gaat geweldig. Het is goed dat voor zeker boekt want een slaapplaats buiten is ook niet alles. Ik hoop dat je goed gegeten hebt en een gezonde nachtrust ondergaat. tot morgen.

Martin Albers Spierings. 2017-04-01 21:31:55

Geweldig hoe jij dit doet BEWONDERING hoor

Toos d 2017-04-01 21:41:32

Verlaten dorpen kom je in Spanje nog meer tegen, dus tijdig mondvoorraad inslaan en slaapplek reserveren. Al drie weken op pad, die ervaring neemt niemand je meer af, hoe moeilijk het ook is. Veel succes verder en mooi weer......

Ivonne 2017-04-01 21:54:42

Gisteren hebben we verloren met 10-3 jammer. Maar met jou gaat het super de puppet. GROETEN koen,Ingrid en john

Koen,Ingrid en john 2017-04-02 07:16:26

Sory super de pupper

Koen 2017-04-02 07:17:11

+Hoera, er is er een jarig en dat is hij. Rien van harte gefeliciteerd met je verjaardag, die je op deze bijzondere wijze viert. Ook daarvoor kun je Hem dankbaar zijn. Ik hoop dat je vanmorgen een verjaardagsontbijtje hebt gegeten. Ben benieuwd waaruit dat dat bestaat. Rien nogmaals gefeliciteerd en volhouden he. Groetjes Corrie

Corrie groenhuis 2017-04-02 08:31:26

hoi Rien , ons petje af wij vinden het een prestatie hoe je het oplost met wat tegenslag . gisteren Jo gesproken in Hof van den Houte ook zij is zeer positief .loopt alweer wat makkelijker dan afgelopen woensdagavond .verder wensen wij jou zonnig weer , geniet ervan ! groetjes vanuit een zonnig Etten-Leur 👫🤗

Toon en Marijo 2017-04-02 10:08:21

hele fijne verjaardag Rien,ook namens Lianne Kleemans Knap wat je doet hoor,hoop dat je goed weer blijft houden/succes en neem een borrel voor je verjaardag

martin koenraadt 2017-04-02 10:14:33

hallo Jarige broer van harte gefeliciteerd met je verjaardag een van de weinige die je nu toe alleen viert.ga jezelf maar lekker verwennen als het mogelijk is met lekker eten. Jacobus heeft het vast goed met voor( Ons pa zijn doopnaam) je weet het maar nooit.Liefs je zus en Maris

Corry Kleemans 2017-04-02 11:35:54

Oké Rien hartelijk gefeliciteerd van Jac en mij. Wij hebben bewondering voor jou. Nog een mooie dag

nanny 2017-04-02 17:02:41

Wow nog jarig ook nou van harte proficiat xx en wat een mooie foto. s weer , om van te genieten , en hoop dat je fijne slaapplaatsen vind lekker eten , en zou er een lekker biertje op nemen zwaar verdiend hoor , tot het volgende verslag , en morgen weer met frisse moed door , zo te zien denken er veel mensen aan je , denk dat dit wel steun geeft ,groetjes van mij.

Paulien 2017-04-02 17:36:46

Ja Rien zo wordt je een keer gestraft met de regen en ook weer beloond met goed weer. ja ik lees nu pas je verslagen. het is dan ook je van harte gegund dat het goed met jou gaat. zo te zien is Reims heel mooi wat een Kathedraal zeg. prachtig gewoon. ik ga weer verder lezen.

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-04-03 09:50:39

Hoi Rien Ik ga je nu volgen mooie verslagen hou vol he En nog gefeliciteerd he'👊👍🏼🍀