500 km grens

Frankrijk, Montmort-Lucy

Wat een prachtige dag vandaag. Vanmorgen vroeg op gestaan, want ik had de nodige kilometers voor de kiezen. Als je dan ook nog in de war wordt gebracht met pijlen, die twee richtingen uit gaan, wordt het helemaal lastig. Ik heb mijn GPS dan ook een dikke zoen gegeven, omdat hij de oplossing in huis had. Dus toch onmisbaar.
Uiteindelijk toch nog enkele kilometers teveel gelopen. Maar och, wie maalt daarom als je er nog bijna 2000 te gaan hebt.
Vandaag 32 km gelopen. Hiermee de grens van de 500 km gepasseerd.
De hele dag volop zonneschijn en een temperatuurtje van 23 a 24 graden. Zomers.

Zojuist alle reacties van gisteren gelezen. Je wordt er helemaal warm van. Iedereen hartelijk dank. Geweldig. Samen met de wijn en jullie reacties , de telefoontjes van het thuifront en de leuke avond gisteren met de familie Mille, is mijn verjaardag zeker geslaagd.

Veel vergezichten vandaag, veel bossen en mooie dorpjes. Alleen geen horeca of winkels onderweg. De enige "horeca" was een echtpaar dat in de tuin stond te werken. Op mijn vraag om wat drinkwater kwamen ze met een grote fles aanzetten. Mijn veldfles gevuld en nog enkele glazen zo weggedronken. Ondanks de twee liter die ik bij Fam. Mille had meegenomen toch niet genoeg.

Nu aangekomen in Montmort et Lucy. De gastvrouw woont er zover vandaan, dat zij de gasten zelf ophaalt en de andere morgen weer terugbrengt. (Mag ik hopen). Heerlijk gegeten hier met als dessert een heerlijke eigengemaakte pruimentaart. Die ging er in.

Tevens Leo ontmoet, een 84 jarige Vlaming uit Antwerpen. Hij loopt de camino in stukken en gaat in Vezelay weer naar huis. Wat hij morgen gaat doen wist hij nog niet. Had veel pijn in zijn schouder. Wat ik ga doen weet ik wel. Een wandeling naar Zesanne van 32 km. Het gaat lekker, dus waarom niet.

Ultreia.

Zo, zo Rien het gaat steeds beter met jou zo te zien en te lezen. Het is daar een mooie streek geniet er van. Het ga je goed. Vandaag ben ik bij Jo geweest. Een kopje koffie samen gedronken en naar de AH gewandeld om wat kleine Boodschapjes. Het gaat langzaam maar wel goed vooruit. Dus dat is een goed teken. Groeten Rien ook van Jan

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-04-04 13:08:01

Rien het is goed te lezen dat je GPS toch nog de goede weg aangeeft succes met elk deel van de wandeltocht die je onderneemt.